مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا هیبرید

به گزارش مجله صادق ویلا، برای تویوتا کمری هیبرید، از بین خودروهای موجود در بازار ایران، رقبای متعددی مانند رنو تلیسمان، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما هیبرید را درنظر گرفت. در این بین، به منظور ارزیابی قابلیت ها و تسهیل انتخاب خودرویی کارآمد و متناسب با بودجه و احتیاج مشتریان، در این یادداشت به مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا، رقیب دیرینه اش در ایران، می پردازیم تا ببینیم کدام خودرو حرف بیشتری برای گفتن دارد.

مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا هیبرید

مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا

با مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا باید بگوییم که اتاق کمری در این نسل متفاوت و زیباتر است. این بدنه فقط برای میانسالان ساخته نشده و سلیقه جوانان را نیز در نظر گرفته است. با گشودن درب تویوتا با محیطی با کیفیت روبرو میشویم که در عین سادگی زیباست و همزمان از ارگونومی مناسبی هم بهره می برد. در این محصول هیوندای، جدای از رنگ بندی روشن تر و سقف پانوراما، محیط داخلی سوناتا کمی دلباز تر از کمری به چشم می آید. در خصوص کیفیت، تویوتا اندکی برتر ظاهر شد ولی اختلافشان در حدی نیست که خریداران سوناتا را از انتخاب پشیمان کند.

با مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا باید بگوییم که هردو خودرو پیشرانه چهار سیلندر دارند. باتری های سوناتا از نوع لیتیوم پلیمر هستند که نسبت به مدل نیکل متال هیبرید کمری به روزتر به نظر می رسند، و موتور بنزینی هیوندای هم راندمان بالاتری نسبت به حجم ارائه می دهد. در ضمنً ناگفته نماند که موتور برقی کمری از قدرت و گشتاور بالاتری بهره می برد.

نمای پشتی تویوتا کمری هیبرید

تویوتا کمری در رقم پایین تری نسبت به سوناتا به شتاب اولیه می رسد. اما در خصوص سرعت این سوناتا است که سریع تر از رقیب پیش می راند. در خصوص سوخت هر دو خودرو ازبا توجه به ویژگی هیبریدی بودن از خودروهای کم مصرف هستند، و حجم مخزن دو خودرو نیز تقریباً یکسان است.

درون این دو سدان میانه هیبریدی سیستم های کنترل و پایداری مطلوبی به کار رفته است. استاندارد آلایندگی برای هر دو خودرو یورو 6 است. در بحث تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی هر دو خودروی هیبریدی تقریباً در جایگاه یکسانی قرار دارند. مواردی که از دو خودرو ذکر شد برای یک سدان میانه خانوادگی کافی است.

باید گفت که هر دو خودرو چهره مدرنی دارند. اما تویوتا کمری هیبرید با توجه به اصالت بیشتر، رضایت بیشتر مصرف کنندگان و محبوبیت بیشتر در بازار ایران و دنیا انتخاب ارزشمندتر تلقی می شود.

جمع بندی

امیدواریم که این مقایسه توانسته باشد اطلاعات مفیدی از تویوتا کمری هیبرید در اختیارتان بگذارد. شما می توانید با مراجعه به سایت خبرنگاران از آخرین قیمت خرید و فروش تویوتا کمری آگاه شوید.

نظر شما درباره مقایسه بالا چیست؟ شما تویوتا کمری هیبرید را ترجیح می دهید یا هیوندای سوناتا هیبرید را؟ نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1412

به "مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا هیبرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا هیبرید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه تویوتا کمری هیبرید با هیوندای سوناتا هیبرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید