اندروید 11 محدودیت 4 گیگابایتی ضبط ویدیو را حذف کرده است

به گزارش مجله صادق ویلا، یکی از مهم ترین محدودیت های اندروید برای فیلمبرداران این است که در هر بار ضبط، باید به محدودیت 4 گیگابایتی مربوط به ذخیره سازی فایل توجه کنند؛ حالا خوشبختانه اندروید 11 این محدودیت مربوط به ضبط ویدیو را برطرف کرده است. این تصمیم گوگل احتمالا مورد استقبال افرادی قرار می گیرد که به ضبط ویدیوهای 4K و 8K علاقه دارند.

اندروید 11 محدودیت 4 گیگابایتی ضبط ویدیو را حذف کرده است

طبق بررسی های اجرا شده بر روی اولین نسخه بتا اندروید 11، این محدودیت از این سیستم عامل حذف شده ولی در حال حاضر فقط اپلیکیشن های معدودی از این مشخصه پشتیبانی می کنند. متاسفانه اپلیکیشن Google Camera جزو این اپلیکشن ها نیست و نمی دانیم که این مشخصه چه زمانی روانه اپلیکیشن دوربین گوگل می شود.

از میان اپلیکیشن های با قابلیت پشتیبانی از این مشخصه، می توانیم به اپلیکیشن محبوب Open Camera اشاره کنیم. به همین خاطر کاربرانی که از همین حالا قصد دارند از این قابلیت بهره ببرند، باید از این اپلیکیشن استفاده کنند. باید خاطرنشان کنیم این اپلیکیشن بیش از 10 میلیون بار در گوشی های اندرویدی نصب شده و در کل عنوان مشهوری محسوب می شود.

احتمالا اپلیکیشن های دیگری هم می توانند از این قابلیت اندروید 11 پشتیبانی کنند ولی هنوز گزارشی در مورد آن ها منتشر نشده است. در هر صورت در سیستم عامل اندروید 11 این مشکل برطرف شده و حالا فقط توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را با این قابلیت سازگار کنند.

با توجه به اینکه به تازگی اولین نسخه بتا عمومی اندروید 11 عرضه شده، مطمئنا انواع اپلیکیشن ها سر فرصت در این زمینه وارد عمل می شوند تا برای نسخه نهایی بتوانند امکان ضبط ویدیو هایی با حجم بزرگ تر از 4 گیگابایت را امکان پذیر کنند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 370

به "اندروید 11 محدودیت 4 گیگابایتی ضبط ویدیو را حذف کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 11 محدودیت 4 گیگابایتی ضبط ویدیو را حذف کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید