استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال توسعه چند بازی مختلف است
به گزارش مجله صادق ویلا، استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، استودیو خالق بازی بایونِتا (Bayonetta)، در حال حاضر روی توسعه چند بازی مختلف کار می کند که در مراحل متفاوتی از توسعه قرار دارند. آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مدیر استودیو پلاتینیوم گیمز، به صورت ویژه بعضی از این بازی های معرفی نشده را پروژه هایی با مقیاس بزرگ خطاب کرد.
در مقاله اخیر مجله ژاپنی فامیتسو جزئیاتی از برنامه های آینده این استودیو بیان شده است. در مصاحبه ای که اجرا شده، اینابا توضیح داد که پروژه های مختلفی از سوی این استودیو با کمک طیف وسیعی از ناشران به بازار عرضه خواهد شد. او گفت: چندین بازی عرضه نشده وجود دارد. برخی از آن ها در آستانه مراحل اصلی تولید و برخی هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند. با این حال، او نتوانست اطلاعات بیشتری را ارائه کند و گفت که این کار را به خاطر همکاری با ناشرهای دیگر نمی تواند انجام دهد.
در حال حاضر، این استودیو در حال توسعه بازی بایونتا 3 برای نینتندو سوییچ است و قصد دارد این بازی را در تاریخ 6 آبان 1401 (28 اکتبر 2022) عرضه کند. تنها بازی دیگری که این استودیو در گذشته درباره آن صحبت کرده است، با نام رمز Project GG شناخته می شود که اولین بار در سال 2020 به آن اشاره شد.
با بازی های مختلفی که استودیو پلاتینیوم در حال حاضر در حال توسعه دارد، اینابا مشتاق است تا استعدادهای بیشتری را برای تقویت ظرفیت های تولید بازی در پلاتینیوم گیمز جذب کند. او به فامیتسو گفت: هدف من در آینده این است که از تعداد کارمندان از 1000 کارمند فراتر برود. نمی دانم که آیا این اتفاق در آینده خواهد افتاد یا خیر.
در حال حاضر، استودیو پلاتینیوم گیمز یک دفتر در شهر اوزاکا و یک دفتر دیگر در توکیو دارد و اینابا به صراحت گفت که مایل است دفتر دیگری در ژاپن باز کند. او ادامه داد: من قصد ندارم در توکیو بمانم. مکان های دیگری نیز وجود دارد که سازندگان بازی در آنجا جمع می شوند، مانند هاکاتا و ساپورو.
در اوایل هفته گذشته، استودیو پلاتینیوم گیمز تاکائو یامانه (مدیر سابق نینتندو اروپا) را به عنوان مدیر ارشد تجاری خود معرفی کرد. یامانه به پلاتینیوم پیوست تا کمک کند که رؤیاهای آن ها به واقعیت تبدیل شود. بخشی از این رؤیاها شامل عناوین سرویس محور می شود - آن ها در ماه مارس بازی Babylons Fall را منتشر کردند که از طریق اسکوئر انیکس منتشر شد. این اولین تلاش آن ها برای حضور در بازار بازی های سرویس محور بود که البته با نتیجه فاجعه باری همراه شد. اینابا قبلاً گفته بود که می خواهد استودیو پلاتینیوم گیمز عناوینی را بسازد که بتوان آن ها را برای مدت طولانی تری از آن ها لذت برد.
با این حال، اینابا تأکید کرد که بازی های تک نفره همچنان بخشی از مجموعه آثار این استودیو خواهند بود اما او ادعا می کند که سازگاری با بازی های سرویس محور کاملاً ضروری است.
منبع: Game Developer
منبع: دیجیکالا مگ