احداث پروژه های انسان محور جدید در تبریز

به گزارش مجله صادق ویلا، ایرج شهین باهر در جلسه پیگیری مراحل اجرایی پیاده راههای سطح شهر با بیان اینکه در دوره جاری تلاش کرده ایم تبریز را به شهری انسان محور تبدیل کنیم، اضافه نمود: در سال های اخیر چندین پیاده راه در نقاط مختلف شهر اجرا شده است که از جمله می توان به پیاده راه های ارک، لک لر، پروین اعتصامی و... اشاره کرد.

احداث پروژه های انسان محور جدید در تبریز

شهردار تبریز از احداث پیاده راه های جدید در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، ایرج شهین باهر در جلسه پیگیری مراحل اجرایی پیاده راههای سطح شهر با بیان اینکه در دوره جاری تلاش کرده ایم تبریز را به شهری انسان محور تبدیل کنیم، اضافه نمود: در سال های اخیر چندین پیاده راه در نقاط مختلف شهر اجرا شده است که از جمله می توان به پیاده راه های ارک، لک لر، پروین اعتصامی و... اشاره کرد.

او در ادامه اظهار کرد: پیاده راه شهریار در باغمیشه را نیز در نظر داریم امسال اجرایی کنیم که در جلسه امروز بررسی و همفکری های لازم در این خصوص صورت گرفت.

شهردار تبریز با تشریح کرد: همچنین با احداث پیاده راه و رینک دوچرخه در شهرک پرواز، اهالی این شهرک خواهند توانست از مبدا تا مقصد راستا پیش بینی شده را به وسیله دوچرخه که جزو حمل و نقل پاک است، طی کنند.

او اضافه نمود: این پیاده راه، پارک پلیس و میدان پرواز را الحاق می کند و رینک دوچرخه تعبیه شده در این راستا در آینده به مترو متصل خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 902

به "احداث پروژه های انسان محور جدید در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث پروژه های انسان محور جدید در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید