آبی ها بدون تلفات به دربی رسیدند

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال روز دوشنبه 22 دی باید به مصاف پرسپولیس برود.

آبی ها بدون تلفات به دربی رسیدند

به گزارش خبرنگاران، استقلال در شرایطی پیش دربی باید به مصاف آلومینیوم می رفت و قبل از این بازی آرش رضاوند تنها بازیکن سه کارته آبی پوشان بود که خطر از دست دادن دربی را هم داشت. آرش اگر در این دیدار کارت می گرفت 4 اخطاره می شد و بازی دربی را از دست می داد. اما محمود فکری این بازیکن را فیکس بازی نداد تا ریسک دریافت کارتش کم تر شود. استقلالی ها بازی را مقابل آلومینیوم 2-0 بردند و بازیکنان این تیم کارتی دریافت نکردند تا بدون محروم به دربی 94 برسند.

آبی پوشان پایتخت امروز در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفتند و پیروز شدند دو بر صفر پیروز شوند. این برد جدا از اینکه استقلال را به صدرجدول رساند اما از این جهت که قبل از دربی تهران بود برای این تیم اهمیت ویژه ای داشت. نکته مهم درباره استقلال این است که اعضای این تیم بدون محروم به دیدار حساس آینده رسیدند. در جریان بازی امروز هیچ بازیکنی از استقلال کارت قرمز دریافت نکرد. همچنین آرش رضاوند که تنها بازیکن 3 اخطاره استقلال محسوب می شد هم در اواسط نیمه دوم وارد زمین شد. او اما هیچ کارت زردی دریافت نکرد تا آبی ها بدون تلفات به مسابقه با پرسپولیس برسند. این در حالی است که بازیکنان مصدوم استقلال هم برگشته اند و آبی ها اگر طی روزهای آینده مصدوم ندهند با نفرات کامل مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهند کرد.

شیخ دیاباته که از هفته دوم به بعد از ترکیب استقلال دور شده بود، امروز بالاخره به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. شاید شکل بازی استقلال امروز بهترین فرصت را برای این مهاجم ایجاد کرد تا برای اولین بار در لیگ بیستم پایش به گلزنی باز شود، اما او از موقعیت هایی که نصیبش شد، به خوبی استفاده نکرد.

دیاباته که حالا دو رقیب آماده یعنی مهدی قائدی و ارسلان مطهری را در خط حمله استقلال می بیند، بعد از ورود به زمین حتی یکی، دو بار با دروازه بان آلومینیوم اراک تک به تک شد و می توانست گلزنی کند، اما با بی دقتی توپ هایش به بیرون رفت. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بعد از 9 بازی که استقلال انجام داده، هنوز پایش به گل باز نشده و با این شرایط شانس کمی برای قرار دریافت در ترکیب ثابت آبی ها در دربی دارد.

محمود فکری و همکارانش در جریان بازی امروز جنب و جوش زیادی کنار خط و روی نیمکت داشتند. آنها که استرس زیادی را تحمل می کردند بعد از گل هایی که تیم شان به ثمر رساند شادی جالبی انجام دادند. فکری بعد از گل اول تیمش توسط ارسلان مطهری کنار زمین با همه بازیکنان خود دست داد و به آنها تبریک گفت. بعد از گل دوم نیز کادرفنی استقلال کنار زمین شادی دسته جمعی جالبی انجام دادند. همچنین بعد از سوت خاتمه بازی نیز این خوشحالی ها ادامه داشت تا کادرفنی استقلال به این شکل جشن صدرنشینی پیش از دربی را در آزادی برگزار کنند.

محمود فکری بعد از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری بیان نمود: جا دارد به هردو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خیلی خوبی بود. هردو تیم به دنبال فوتبال بودند و دنبال ضد فوتبال و بازی بسته نبودند. آلومینیوم بازی خوبی ارائه داد. این تیم مهاجمان خطرناکی دارند که می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند. جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم. آنها چه در دفاع تیمی و چه در دفاع خطی و دروازه بان ما سعی کردند گل نخوریم. این مساله یک امتیاز است. بابت تلاش بازیکنان به آنها تبریک می گویم. این بازی ها از برخی مسابقاتی که رویشان حساب بیشتری می شود سخت تر است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 735

به "آبی ها بدون تلفات به دربی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی ها بدون تلفات به دربی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید