درگیری رسانه ای حریفان استقلال و تراکتور در عربستان بالا گرفت

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، الهلال و النصر دو باشگاه عربستانی هستند که از گذشته با هم رقابت شدیدی داشته و این رقابت در هفته های اخیر به شکل دیگری شدت گرفته است.

درگیری رسانه ای حریفان استقلال و تراکتور در عربستان بالا گرفت

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت a5 در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

زخم اختلافات النصر و الهلال بر سر جذب تالیشکا مهاجم برزیلی باشگاه گوانجو چین تازه شد. در حالی که الهلال مذاکرات جدی با این بازیکن داشت و در آستانه امضای قرارداد با وی بود، تالیشکا به یکباره سر از تیم النصر درآورد. الهلالی ها که از رقیب خود رو دست خورده بودند، با انتشار آمارهای این بازیکن در گوانجو نسبت به این خرید النصر طعنه زدند.

النصری ها در واکنش، فیلمی از تالیشکا با در دست داشتن لباس النصر منتشر کردند؛ در حالی که این بازیکن در حال تماشای تلویزیونی یکی از بازی های الهلال بود و با خنده گفت: من النصری هستم. باشگاه النصر در کنار این فیلم نوشت: آمار بازیکن معین است.

این اقدام باشگاه النصر بدون پاسخ نماند و الهلالی ها بار دیگر خرید جدید تیم رقیب را به تمسخر گرفتند. باشگاه الهلال شب گذشته و بعد از قهرمانی در لیگ عربستان با انتشار پیامی نوشت: با چه چیزی آغاز کنیم؟ تعداد قهرمانی هایی که 62 شدند یا قهرمانی های لیگ عربستان که 17 تا هستند؟ اولویت با کدام است؟ الهلال از عدد 62 که کنایه ای است به آمار تالیشکا و النصر، استفاده نموده اند.

بازیکنان الهلال حتی در جشن قهرمانی خود پیراهن هایی با شماره 62 که بیانگر تعداد کل قهرمانی های این باشگاه است را در دست و بر تن داشتند.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف استقلال ایران است. النصر هم در این مرحله با تراکتور ایران ملاقات می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 945

به "درگیری رسانه ای حریفان استقلال و تراکتور در عربستان بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری رسانه ای حریفان استقلال و تراکتور در عربستان بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید