30 اینچ نمایشگر خمیده در الکترا ئی 5 بیوک چینی!

به گزارش مجله صادق ویلا، چند ماه قبل به معرفی جدیدترین کراس اوور برند بیوک با نام الکترا ئی 5 پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس است. همانطور که عنوان شد این خودرو طی طی همکاری جنرال موتورز آمریکا و سایک چین فراوری شده و براساس پلتفرم اختصاصی اولتیوم جنرال موتورز پیشرفته است.

30 اینچ نمایشگر خمیده در الکترا ئی 5 بیوک چینی!

به گزارش عصر ایران، اکنون تصاویر تاییده شده کابین الکترا ئی 5 روی خط رسانه ها قرار گرفته که بهانه ای شد تا یک بروزرسانی بر خبر قبلی داشته باشبیم.

کراس اوور الکتریکی الکترا ئی 5 میزبان کابینی فناورانه است که در آن از 30 اینچ نمایشگر او ال ئی دی 6k استفاده شده است. براساس اطلاعات موجود، این نمایشگر می تواند 1 میلیارد رنگ را نمایش دهد. جالب آنکه راننده بیوک الکترا ئی 5 حتی احتیاجی به این نمایشگر ندارد، زیرا هداپ 12.6 اینچی با تمامی اطلاعات مورد احتیاج روی شیشه جلوی خودرو مقابل چشمانش واقع شده است!

سیستم نورپردازی هوشمند کابین با 121 رنگ از دیگر ویژگی های مجذوب کننده الکترا ئی 5 محسوب می گردد.

بعلاوه باید به پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو به عنوان آپشن استاندارد اشاره کنیم. از فناورانه های کابین می توان به هات اسپات 5 جی با چیپ کوالکام اسنپ دراگون 8155، آخرین ویرایش از سامانه ئی کانکت بیوک، پشتیبانی از فرمان های صوتی، شارژر بی سیم و... اشاره نمود.

در رابطه با مشخصات دقیق پیشرانه هنوز اطلاعات رسمی ارائه نشده، اما رسانه های چینی به حضور تک موتور الکتریکی با 241 اسب بخار خروجی اشاره داشته اند. وزن خودرو نیز ظاهرا 2570 کیلوگرم است. بیشینه سرعت 180 کیلومتر برساعت و در آینده تریم مجهز به دو موتور الکتریکی نیز روانه بازار خواهد شد.

بیوک بعلاوه اشاره می نماید که الکترا ئی 5 پرچمدار این سگمنت در بازار چین از منظر وسعت فضای داخل کابین است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1524

به "30 اینچ نمایشگر خمیده در الکترا ئی 5 بیوک چینی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 اینچ نمایشگر خمیده در الکترا ئی 5 بیوک چینی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید