یک مینی مایباخ برای چینی ها (

به گزارش مجله صادق ویلا، مرسدس بنز در نمایشگاه شانگهای از C کلاس L رونمایی نموده است. این خودرو همان طور که از نامش پیدا است، نسخهٔ کشیده از نسل جدید C کلاس است. این سدان لوکس علاوه بر فاصلهٔ بیشتر بین محورها، از طرح کلاسیک جلوپنجرهٔ مرسدس با لوگوی روی کاپوت هم برخوردار شده که در کنار جلوپنجرهٔ معمول C کلاس جدید ارائه می گردد.

یک مینی مایباخ برای چینی ها (

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، در C کلاس L علاوه بر فضای پای بیشتر در جایگاه های عقب، راحتی سرنشینان عقب هم با پشت سری های ویژه، زیر آرنجی عظیم تر، نگه دارنده های لیوان، پورت های USB، عایق بهتر سروصدا و تعلیق نرم تر، بیشتر شده که دو مورد آخر خاص بازار چین است.

به گفتهٔ رسانه های چینی، فاصله محوری این نسخه برابر با 2,954 میلی متر است که افزایشی 89 میلی متری را نسبت به نسخهٔ معمولی C کلاس نشان می دهد. طول کلی C کلاس L هم 4,882 میلی متر اعلام شده است.

C کلاس L که به طور خاص برای چین توسعه یافته و فقط در این کشور عرضه می گردد، در دو نسخهٔ C200 L و C260 L قابل خریداری خواهد بود.

هنوز مشخصات این مدل ها اعلام نشده اما به نظر می رسد C200 L به یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری 170 اسب بخاری و C260 L به موتور 2 لیتری هیبریدی خفیف با 204 اسب بخار قدرت مجهز باشد.

انتقال نیروی هردو موتور توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت می گیرد درحالی که برای نسخهٔ بالایی سامانه چهارچرخ محرک 4Matic هم قابل سفارش خواهد بود.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 914

به "یک مینی مایباخ برای چینی ها (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مینی مایباخ برای چینی ها ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید