کلوپ: باخت به چلسی ضربه سنگینی به ما زد، نمی خواهم بگویم لایق کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم یا نه

به گزارش مجله صادق ویلا، سرمربی تیم فوتبال لیورپول باخت خانگی تیمش برابر چلسی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس را ضربه ای سنگین به شانس قرمزپوشان مرسی ساید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دانست.

کلوپ: باخت به چلسی ضربه سنگینی به ما زد، نمی خواهم بگویم لایق کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم یا نه

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ سرمربی تیم ملی فوتبال لیورپول شب گذشته (پنجشنبه) پس از باخت یک بر صفر مردانش در خانه برابر چلسی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس اعتراف کرد که این باخت ضربه سنگینی به تیم او زده است.

این هشتمین باخت و پانزدهمین بازی بدون برد چلسی در این فصل لیگ برتر جزیره بود که سبب شد قرمزهای مرسی ساید از صدر جدول 22 امتیاز و با رده چهارم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا 4 امتیاز فاصله بگیرند.

کلوپ که اکنون تیمش با 43 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است، گفت: این باخت ضربه سنگینی است. هنوز چیزی تمام نشده است اما من تمایلی ندارم درباره این موضوع صحبت کنم که آیا تیمی که این تعداد بازی را می بازد شایسته رفتن به لیگ قهرمانان هست یا نه. ما باید بازی های مان را ببریم و می دانیم که این هدف هم چگونه محقق می شود و روی آن کار خواهیم کرد. در این بازی تلاش مان کافی نبود.

لیورپول نه تنها باخت بلکه طلسم ناکامی اش برای گلزنی در بازی های خانگی در ورزشگاه آنفیلد به بیش از 10 ساعت افزایش پیدا کرد. علاو ه بر این لیورپول از 21 امتیاز ممکنی که بعد از کریسمس می توانست کسب کند، تنها یک امتیاز گرفته و در این مدت هم تنها دو گل زده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است. لیورپولی که در یک مقطع 4 ساله در لیگ برتر متحمل شکست خانگی نشده بود، در 4 هفته اخیر بیشتر از 5 سال گذشته در آنفیلد باخته است.

کلوپ با برعهد دریافت مسئولیت این شکست که در آن تیمش تنها شوت تیمش به سمت دروازه حریف در دقیقه 85 رقم خورد، اضافه نمود: بازی سنگینی بود، یک بازی فشرده که یک لحظه سرنوشت ساز تکلیف آن را تعیین کرد. ما از موقعیت های مان استفاده نکردیم. این بهترین توضیحی است که می توانم برای نتیجه بازی بدهم. من سعی دارم که تا جای ممکن صداقت داشته باشم. من به بازیکنانم چیزی که در این بازی دیده بودم را گفتم. اینطور نیست که ما در حال حاضر به دنبال بهانه باشیم. نتیجه چنین بازی هایی را اتفاقات رقم می زنند. پس بحث تاکتیک نیست بلکه موضوع استقامت و انگیزه در میان است. من نمی خواهم شرایط تیم را برای این باخت بهانه کنم. در این میان فقط یک نفر باید مورد انتقاد قرار بگیرد و آن هم من هستم. این همان چیزی است که به بازیکنانم هم گفتم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 827

به "کلوپ: باخت به چلسی ضربه سنگینی به ما زد، نمی خواهم بگویم لایق کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: باخت به چلسی ضربه سنگینی به ما زد، نمی خواهم بگویم لایق کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید