کدام شرکت رهبر جهانی کاربرد و توسعه مواد گرافنی شناخته می گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، شرکت AGM که ده سال در حوزه گرافن فعالیت داشته، راستا پرفراز و نشیبی را طی نموده تا امروز به عنوان یکی از پیشروان حوزه گرافن در دنیا شناخته گردد.

کدام شرکت رهبر جهانی کاربرد و توسعه مواد گرافنی شناخته می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) ده سال قبل از دانشگاه دورام به صورت اسپیناف انشعاب یافت و تا به امروز در حوزه فناوری نانو فعالیت نموده است. AGM اکنون رهبر دنیای در توسعه و کاربرد مواد گرافنی شناخته می گردد که برای مشتریانی در بخش پوشش، کامپوزیت و مواد کاربردی محصولاتی ارائه می دهد.

AGM توسط پروفسور کارل کلمن تاسیس شد، دانشمندی که جوایز متعددی را کسب و سال ها قبل پیروز به ارائه فرآیندی با راهبرد پایین به بالا به منظور فراوری گرافن شد.

از روز آغازین، AGM پیشرفت های بزرگی در استفاده از این دسته از مواد تجربه کرد و امروز، محصولات گرافنی این شرکت به تعداد زیادی از کالا های مصرفی افزوده شده است و محلول های گرافنی به طیف وسیعی از مشتریان در سراسر دنیا به وسیله شبکه توزیع این شرکت ارائه می گردد.

AGM اعلام نموده است که از گرافن این شرکت برای فراوری محصولات ضدخوردگی استفاده شده است به طوری که شرکت آلتایمز کوتینگ در فراوری محصولات پوششی خود از گرافن AGM استفاده نموده است و با این کار، عملکرد ضدخوردگی این محصولات افزایش قابل توجهی داشته است و وارنتی این محصولات به سی سال رسیده است.

شرکت هالفورد فروشگاه آنلاین خود را برای عرضه پرایمر گرافن خود راه اندازی نموده است، پرایمری که دارای گرافن شرکت AGM بوده که به دلیل وجود گرافن از قدرت محافظت در برابر خوردگی بالایی برخوردار است.

به تازگی شرکت AGM از امضاء قراردادی برای فروش و توزیع محصولات این شرکت توسط شرکت ولیکو اطلاع داد که این کار موجب افزایش فروش محصولات این شرکت در منطقه بنلوکس خواهد شد.

AGM علاوه بر مراکز تجاری خاص خود در بریتانیا و آمریکا، در حال حاضر توافق نامه ای برای توزیع مواد شیمیایی در کشور های هند، بلژیک، لوکزامبورگ، یونان، ایتالیا، ژاپن و آفریقای جنوبی دارد.

این تنها بخشی از مسیری است که شرکت AGM طی سال های گذشته برای رسیدن به پیروزیت برداشته است. شهردار شهر تیزولی در بازدیدی که شرکت AGM داشت گفت: این شرکت کار های بسیار شگفت انگیزی در بخش مواد گرافنی و کاربرد های آن انجام داده است. آن ها نمونه ای از یک بنگاه مالی پیروز هستند که به مدت ده سال کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 475

به "کدام شرکت رهبر جهانی کاربرد و توسعه مواد گرافنی شناخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شرکت رهبر جهانی کاربرد و توسعه مواد گرافنی شناخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید