تور دبی ارزان: چراغ سبز امارات به بیتکوین

به گزارش مجله صادق ویلا، مجوز فعالیت اولین صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیتکوین در دوبی صادر شد.

تور دبی ارزان: چراغ سبز امارات به بیتکوین

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از کوین تلگراف، یک صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیتکوین با نام کیو بی تی سی ی، پیروز شد با اخذ مجوز فعالیت در بورس دوبی به نخستین صندوقی از این نوع تبدیل گردد که فعالیتش در خاورمیانه قانونی شناخته می گردد. سازمان خدمات اقتصادی دوبی پس از آنالیز های لازم مجوز فعالیت این صندوق مستقر در کانادا را صادر نموده و امیدوار است تا بدین ترتیب توجه سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتالی را به بازار بورس امارات جلب کند.

این صندوق هدف فعالیت خود را فراهم کردن امکان سرمایه گذاری امن برای افرادی معرفی نموده است که به حوزه ارزهای دیجیتالی علاقه مندند. طبق اخبار منتشرشده قرار است بخشی از سهام این صندوق به ارزش تقریبی 200 میلیون دلار در بورس دوبی عرضه گردد. کلیه افراد مجاز به فعالیت در بورس دوبی شامل اشخاص حقیقی و حقوقی و بعلاوه بانک ها امکان خرید سهام این صندوق را خواهند داشت.

در چهار ماه اخیر ارزش بیتکوین دستخوش تغییرات زیادی بوده اما بیتکوین در همین بازه دو دفعه پیروز به عبور پرقدرت از کانال 60 هزار دلاری شده است. بیتکوین که بزرگ ترین ارز دیجیتالی از نظر ارزش بازار محسوب می گردد اخیرا بیش از پیش مورد توجه فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است.

مقامات امارات تبدیل شدن این کشور به قطب فناوری های نوین اقتصادی (فین تک) را تا سال 2030 هدف گذاری نموده اند و به همین دلیل رویکرد مشوقانه ای برای فعالیت های مرتبط با رمزارزها در نظر گرفته اند.

پیش از این نیز اعلام شده بود مقامات اماراتی به توافقی دست یافته اند که به موجب آن معاملات رمزارزها در منطقه آزاد دوبی مجاز شناخته می گردد. سازمان تجارت جهانی دوبی بیان کرد که این توافق بین سازمان بورس و کالای امارات و این نهاد به دست آمده و دارایی های بر حسب ارز دیجیتالی تابع قوانین نو خواهند شد.

سازمان بورس امارات بر روی فعالیت های مرتبط با رمزارزها نظارت خواهد نمود که این فعالیت ها شامل هر گونه صدور، خرید و فروش، عرضه یا صدور مجوز نو برای ارزهای دیجیتالی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1170

به "تور دبی ارزان: چراغ سبز امارات به بیتکوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: چراغ سبز امارات به بیتکوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید