پیشگامی دانشگاه الزهرا در ارائه آموزش های الکترونیک

به گزارش مجله صادق ویلا، دانشگاه الزهرا به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعلیق کلاس های درسی، از جمله دانشگاه های پیشگام در ارائه آموزش های الکترونیک بوده است.

پیشگامی دانشگاه الزهرا در ارائه آموزش های الکترونیک

به گزارش ، دانشگاه الزهرا (س) پس از ورود ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی از هفته دوم اسفند ماه اقدام به تعریف کلیه 786 استاد، 8555 دانشجو و 2249 درس ارائه شده در نیم سال جاری در سامانه آموزش الکترونیک (lms) و کلاس های آموزش همزمان کرده است. حدود 35% از اساتید شیوه آموزش در قالب کلاس آنلاین همزمان را انتخاب کرده اند و 65% دیگر از سامانه lms برای این منظور استفاده می کنند.

در این طرح که با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبه رو شده است، اساتید بدون از دست دادن زمان، کلاس های خود را همانند قبل با انسجام و بر اساس روال آموزشی دنبال کرده اند.

: عوامل بیماری زا باکمک فناوری نانو از بین می رود

مشارکت گسترده اساتید و دانشجویان و برگزاری منظم درس های تعریف شده در نیمسال دوم 98-99 نشان از عزم همگانی در دانشگاه الزهرا (س) برای گسترش علم و دانش و انجام رسالت های آموزشی و تربیتی است.

مشارکت اعضای هیات علمی در برخی دانشکده ها مانند دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه در حدود 89% و بسیار رضایت بخش است. مرکز آموزش های مجازی دانشگاه روزانه جوابگوی اساتید و دانشجویان عزیز برای حل مسائل ایشان برای کار با سامانه آموزش است. همچنین دانشگاه الزهرا آماده همکاری با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی برای انتقال تجربیات خود در این خصوص می باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 174

به "پیشگامی دانشگاه الزهرا در ارائه آموزش های الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگامی دانشگاه الزهرا در ارائه آموزش های الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید