تور ارزان پوکت: هتل سنتارا گراند ، پوکت

به گزارش مجله صادق ویلا، هتل سنتارا گراند در شهر پوکت در کشور تایلند واقع شده است. هتل سنتارا گراند یکی از معروف­ ترین برند های هتل در کشور تایلند است. که شما می­توانید در هتل ­هایش در سرتاسر تایلند وقتی از این کشور شگفت ­انگیز تماشا می­کنید، اقامت کنید. این هتل تایلندی متعلق با مارک تجاری سنتارا است که در سرتاسر کشورهتل ­های لوکس بنا نموده است. این هتل 2 دقیقه با ساحل فاصله دارد، با چشم انداز تپه­ های سرسبز به عنوان پس­زمینه. هتل 5 ستاره در ساحل کارون واقع شده است و دارای اتاق­های رو به اقیانوس و پارک آبی با 4 استخر رو باز است. استراحتگاه ساحلی سنتارا گراند بوکت حدود 45 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین­المللی شهر پوکت و 15 کیلومتر با شهر پوکت فاصله دارد. خدمات شاتل و پارکینگ رایگان در دسترس مهمانان است. خرید بلیط هواپیما

تور ارزان پوکت: هتل سنتارا گراند ، پوکت

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

در هتل سنتارا گراند انتظار چه چیزی را باید داشته باشید

با توجه به تاثیر خانه­ ها و مغازه­ های سینو پرچوگیز که ویژگی اصلی شهر قدیمی پوکت است و قرار گرفتن در آرام ترین انتهای ساحل کارون در شهر پوکت ؛ هتل در مکان بسیار مناسبی هم برای خنک شدن و هم برای کشف شهر دارد.

در مقایسه با سایر هتل­های جزیره پوکت بزرگتر است. 262 اتاق ، سوئیت و ویلا در اطراف یک هسته مرکزی ازآبگرم، چندین رستوران، استادیوم، کافه و باشگاه ساخته شده­اند. واقع در ساحل اقیانوسی آندامان با معماری هوشمندانه تقریبا تمام اتاق ­ها دارای چشم ­انداز اقیانوس هستند.در هنگام تمرین در سالن ورزشی می­توانید از چشم انداز زیبای اقیانوس لذت ببرید. سایر امکانات تفریحی هتل شامل زمین تنیس، آبگرم درجه یک . اتاق بازی است.

خوش آمد گویی

مانند بسیاری از هتل های شهر پوکت، اگر سرویس حمل و نقل هتل را قبل از سفر رزرو کنید تا دنبال شما بیاید و شما را به هتل برساند. این روش بسیار بهتر از گرفتن تاکسی است. پس از ورود به لابی هتل سنتارا گراند به وسیله مهمانداران مورد استقبال قرار خواهید گرفت و آنها چمدان ­های شما را به محل اقامتتان خواهند برد. لابی بسیار زیبا است و شما می­توانید با یک نوشیدنی خنک در هنگام ورود خستگی در کنید. گذرنامه و سایر مدارک معمولی اینجا چک خواهد شد. همه چیز بسیار راحت و ساده است. مانند سایر هتل­ ها اینجا وسایل نقلیه الکتریکی برترین راه برای حمل و نقل چمدان ­ها و بردن مسافران به ویلاها هستند. خرید بلیط هواپیمای تهران پوکت

اتاق­ ها هتل سنتارا گراند

برای ماندن در یک استراحتگاه برترین گزینه اقامت در یک ویلای لوکس است که در بخش شرقی در کنار هتل سنتارا گراند پیچیده قرار گرفته ­اند. ویلاها شامل ورودی و محوطه اختصاصی هستند و در جلو ویلا شما استخر خصوصی خود را نیز دارید. بعد در ورودی سمت راست یک سالن بزرگ واقع شده است که به راحتی ده جایگاه یا بیشتر در آن جا می­ گیرد و شما می ­توانید برای مهمانی از این فضا بهره ببرید. اتاق خواب دارای یک فضای بسیار بزرگ با سقف بلند و یک پنکه سقفی در وسط آن است. اتاق خواب و سرویس بهداشتی در هم آمیخته شده ­اند و درست پشت سر شما یک حمام بسیار بزرگ است که می­توانید در آن یک مهمانی بگیرید. ویلاها بعلاوه سرویس شبانه شامل نوشیدنی، نان شیرین وآبمیوه تازه را دارند.

غذا و نوشیدنی

با توجه به مقدار هتل رستوران بسیار شلوغ است و برای غذا صف تشکیل می­شود اگر چه انتخاب­های عالی برای غذاوجود دارد؛ شما انتظار همه چیز را می­ توانید داشته باشید از یک غذای اروپایی به اضافه غذاهای تایلندی و چینی، آسیایی. در نهایت می ­توانید برای صبحانه به تالار باشگاه بروید تا در محیط آرام آن صبحانه را صرف کنید. در هتل سنتارا گراند 7 گزینه برای غذا خوردن دارید که شامل طیف وسیعی از غذاهای بین­المللی، آسیایی و غربی است. برجسته­ ترین رستوران کوو است که تمام روز غذاهای ایتالیایی عالی سرو می­کند.

هتل مناسب برای سفر خانوادگی بخصوص با بچه ها

سواحل خصوصی، استخر خوب برای بچه ­ها، صبحانه مناسب در بوفه هتل برای یک سفر خانوادگی به همراه بچه ها بسیار عالی است. البته شاید کمی گران باشد اما بچه ها کارهای زیادی اینجا می­توانند انجام دهند.

نزدیک ترین شهر

با وجود اینکه همه چیز در استراحتگاه وجود دارد اگر بخواهید به داخل شهر بروید با تنها 15 دقیقه پیاده ­روی می­ توانید به مرکز شهر بروید و از جاذبه های گردشگری پوکت تماشا کنید. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1196

به "تور ارزان پوکت: هتل سنتارا گراند ، پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان پوکت: هتل سنتارا گراند ، پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید