نماینده روسیه: تماسهای مستقیم میان ایران و آمریکا امکان پذیر است

به گزارش مجله صادق ویلا، نماینده روسیه از امکان پذیر بودن برقراری تماسهای مستقیم میان ایران و آمریکا در صورت آمادگی کشورمان اطلاع داد.

نماینده روسیه: تماسهای مستقیم میان ایران و آمریکا امکان پذیر است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نماینده روسیه از امکان پذیر بودن برقراری تماسهای مستقیم میان ایران و آمریکا اطلاع داد.

او گفت: تماسهای مستقیم میان آمریکا و ایران در مورد برجام در صورت آمادگی تهران امکان پذیر است؛ اما ما هنوز به این مرحله نرسیده ایم.

این در حالی است که میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین، پیشتر نیز در پیامی اعلام نموده بود احیای دوباره توافق هسته ای ایران به زمان طولانی احتیاج دارد.

اولیانوف در پیامی توییتری نوشته بود: احیای برجام فورا اتفاق نمی افتد و مدتی طول خواهد کشید؛ چه مدت؟ کسی نمی داند. مهمترین موضوع بعد از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام این است که کار های عملی برای دستیابی به این هدف شروع شده است.

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا در وین امروز برگزار گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 901

به "نماینده روسیه: تماسهای مستقیم میان ایران و آمریکا امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده روسیه: تماسهای مستقیم میان ایران و آمریکا امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید