معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری کلن

به گزارش مجله صادق ویلا، ایسکانیوز/ این خبر پیرامون معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری کلن برای شما نوشته شده است.

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری کلن

موزه لودویگ | Museum Ludwig

از معروف ترین جاذبه های شهر کلن میتوان از موزه لودویگ نام برد. این موزه در سال 1976 ساخته شد. هدف از ساخت این موزه حفظ و نگهداری علمی و اصولی از 350 قطعه از قطعات هنری مدرن هنرمندی به نام پیتر لودویگ بود کسی که این قطعات هنری را به این شهر اهدا کرد. مسئولین فرهنگی شهر به فکر ساخت موزه ای برای این آثار هنری در شهر کلن بودند که سرانجام ساخته شد. در حال حاضر در این موزه در کنار آثار هنری گذشته آثار کلاسیک و مدرن هنرمندان حال حاضر هم وجود دارد و نمایش داده می شود.

خانه 4711، خانه عطر

4711 ، این خانه را در شهر زیباترین خانه معطر در کلن می دانند و از جاذبه های شهر کلن است. باید گفت اینجا مکان بوجود آمدن و عرضه و معرفی بسیاری از برندهای بسیار معروف ادوکلن در دنیا است. این ساختمان که در سال 1792 بنا شد در ابتدا عطرهایی تولید می کرد که نام مشخصی داشتند. طبقه همکف این ساختمان محل عرضه و فروش عطر و ادکلن های معروف دنیا است. نکته جالب اینکه در این طبقه موزه ای کوچک در نظر گرفته شده که درباره تاریخ این ساختمان یا تاریخ خانه شماره 4711 می باشد که امروزه به عنوان ادکلن شناخنه می شود. باید گفت ادکلن یک کلمه مرکب است که از دو واژه ادو و کلن تشکیل شده و به معنی آب کلن است!

کلیسای بزرگ سنت مارتین | St Martins Church

کلیسای بزرگ سنت مارتین از دیگر جاذبه های شهر کلن است. این کلیسا دارای یک برج بزرگ است و در بالای این برج هیچ صلیبی وجود ندارد. این بنا اگرچه در جنگ دنیای آسیب زیادی دید اما هنوز برقرار است.

موزه رومانو- ژرمانی | Romano-Germanic Museum

موزه رومانو- ژرمانی یک موزه مدرن و از جاذبه های شهر کلن است. اگرچه ظاهری مدرن دارد اما داخل آن تجهیزات رومیان نمایش داده می شود و در واقع یک سایت باستان شناسی است.

کلیسای کلن | Kolner Dom

کلیسای جامع کلن که معروف ترین کلیسا در کشور آلمان است، برای چند صد سال نماد شهر کلن بحساب می آمد. این بنا دومین ساختمان بلند شهر است.

پل هوهنزولرن | Hohenzollern

رود خانه راین که در این شهر وجود دارد، دارای هفت پل است که یکی از این پل ها Hohenzollern است و از جاذبه های گردشگری کلن است.

باغ گل و گیاه Botanical Garden

این باغ یکی از قدیمی ترین پارک های این شهر است که فضای سبز خیلی زیبایی دارد و در سال 1920 به باغ گیاه شناسی تبدیل شد و بیش از 10000 نوع از انواع گل ها و گیاهان در آن وجود دارد.

تله کابین کلن

تله کابین کلن یکی از جاذبه های شهر کلن اسن که باغ وحش را به باغ گیاه شناسی شهر ارتباط می دهد و یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین تله کابین های دنیا است که فعالیت خود را در سال 1957 آغاز کرد. این تله کابین در ابتدا، سفری کوتاه روی رودخانه به انجام رساند که این سفر از همان آغاز برای مسافرانش امن و موفقیت آمیز بود. سفر با این تله کابین سبب میشد مسافران از چشم انداز ها و چشم اندازهایی زیبای شهر کلن لذت ببرند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1341

به "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری کلن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری کلن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید