تور فرانسه ارزان: جهت معکوس در فرانسه اکران می گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، فیلم سینمایی راستا معکوس اثر ابوالفضل جلیلی در جشنواره سینمای ایران در شانتیئی کشور فرانسه روی پرده می رود.

تور فرانسه ارزان: جهت معکوس در فرانسه اکران می گردد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره، فیلم سینمایی راستا معکوس اثر ابوالفضل جلیلی روز یکشنبه 16 آبان ماه در جشنواره سینمای ایران در شانتیئی کشور فرانسه روی پرده می رود.

علاقه مندان هنر و سینمای ایران شاهد نمایش این فیلم به صورت ویژه در مراسم اختتامیه جشنواره و با حضور کارگردان در شهر سانلیسِ فرانسه خواهند بود.

ابوالفضل جلیلی در این جشنواره به عنوان رئیس ایرانی هیات داوران جشنواره حضور خواهد داشت و آخرین ساخته سینمایی وی تا به امروز برنده 2 جایزه از جشنواره فیلم شانگ های چین شده است.

جشنواره سینمای ایران در شانتیئی از 13 الی 16 آبان ماه امسال به ابتکار مرکز ایران و فرانسه و با همکاری شهرداری شانتیئی و مجموعه کاخ تاریخی این شهر و چندین نهاد دیگر فرانسوی در 2 بخش رقابتی و غیررقابتی در کشور فرانسه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1190

به "تور فرانسه ارزان: جهت معکوس در فرانسه اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: جهت معکوس در فرانسه اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید