لقب بحث برانگیز برای حسن یزدانی

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرنگاران- حسن یزدانی چهره نام آشنای کشتی آزاد ایران این روز ها مهیای حضور دوباره روی تشک کشتی می گردد. او بعد از آخرین شکستی که برابر دیوید تیلور آمریکایی داشت از حضور در رقابت های جهانی با صلاحدید فدراسیون کشتی سرباز زد.

لقب بحث برانگیز برای حسن یزدانی

به گزارش خبرنگاران، آمادگی دوباره او برای حضور در رقابت های دنیای کشتی، بهانه ای برای پیج اینستاگرام اتحادیه دنیای این رشته داده تا با انتشار فیلمی از استقبال باشکوه مردم از حسن یزدانی در بازگشت از مسابقات و کسب مدال طلا، نوشت: چیز های بزرگ زیادی وجود دارد، اما فقط یک بزرگترین داریم.

The Greatest لقبی است که اتحادیه دنیای کشتی در چند سال اخیر به حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 ریو داده است. این لقب اگرچه ممکن است شایسته حسن یزدانی باشد، ولی کپی ای ناشیانه از لقب محمدعلی، قهرمان نام آوازه و تاثیرگذار دنیای بوکس است. او در بین ورزشی های دنیا در زمره افراد معدودی است که به این عنوان رسیده و بسیاری هنوز هم وقتی می خواهند بزرگترین ورزشکار تاریخ را انتخاب نمایند بی درنگ از محمد علی نام می برند.

البته که حسن یزدانی با دو مدال طلا و نقره المپیک و 6 مدال دنیای اکنون رکورددار تعداد مدال در بین قهرمانان ایرانی است. او با کسب مدال نقره دنیا در سال 2022 رکورد دنیا پهلوان تختی را شکست، ولی همچنان در تقابل هایش با دیوید تیلور آمریکایی کارنامه بدی دارد به طوری که 4 بار شکست خورده و تنها یکبار توانسته برنده گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1500

به "لقب بحث برانگیز برای حسن یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لقب بحث برانگیز برای حسن یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید