فیسبوک در مدیریت اطلاعات مرتبط با کرونا به مشکل برخورد

به گزارش مجله صادق ویلا، پس از آن که غولهای فناوری و شبکه های اجتماعی قول دادند اطلاعات کرونایی را مدیریت نمایند و اجازه ندهند شایعات و اطلاعات نادرست پخش گردد. اما به نظر می رسد فیسبوک در این زمینه به مشکل بر خورده است و به اشتباه مقالات خبری درست راجع به عالم گیری کرونا را مسدود می نماید.

فیسبوک در مدیریت اطلاعات مرتبط با کرونا به مشکل برخورد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، روز سه شنبه ، فیسبوک از سوی کاربران خود پیامهایی دریافت کرد که معتقد بودند اطلاعات درست آنها درباره ویروس کرونا به بخش فیلترینگ اسپم وارد شده و به عبارتی حذف شده است.

گای روزن ، معاون بخش صداقت سنجی اطلاعات فیس بوک توئیت کرد: ما در این مورد مطلع هستیم. این یک اشکال در سیستم ضد اسپم است و هیچ ارتباطی با تغییر در نیروی کار ناظران محتوای ما ندارد.ما در حال اصلاح و برگرداندن همه این پست ها هستیم.

فیسبوک از کاربران درخواست کده است از ارسال بعضی اخباردرباره کرونا تا زمان حل شدن این مشکل خودداری نمایند. روز سه شنبه ، چندین کاربر فیس بوک در توییتر گزارش دادند که قادر به ارسال مقاله از بعضی رسانه های خبری از جمله بیزینس اینسایدرو آتلانتیک، نیستند و نمی دانند دقیقاً چه اشتباهی پیش آمده است.

در مواجهه با بیماری عالم گیر COVID-19 ، فیس بوک بسیاری از مدیران محتوای خود را به خانه فرستاده است و می گوید به جای آن ، بیشتر به نرم افزارهای اتوماتیک اعتماد خواهد نمود. الکس استاموس ، یکی از مسئولان سابق امنیت فیس بوک ، گفت که این تغییر ممکن است مقصر باشد.

وی در توییتر نوشت:به نظر می رسد که یک قانون ضد هرزنامه در فیس بوک در حال تغییر است. فیس بوک دیروز مجریان محتوا را به خانه فرستاد، که عموماً نمی توانند تمام وقت از خانه کار نمایند. بنابراین ما ممکن است شاهد افزایش استفاده از سیستمهای یادگیری ماشینی باشیم. با این حال ، فیس بوک تأکید کرد که این اشکال مربوط به هرگونه تغییر در نیروی کار محتوا نیست.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 177

به "فیسبوک در مدیریت اطلاعات مرتبط با کرونا به مشکل برخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک در مدیریت اطلاعات مرتبط با کرونا به مشکل برخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید