فروش قسطی خودروهای چینی با سود 30 درصد!

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، این موضوع در شرایطی است که شرایط فراوری خودروهای چینی پس از خروج امریکا از برجام، سقوط قابل توجهی داشته و در مقاطعی از سال گذشته حتی به صفر رسیده است. علاوه بر این با وجود فراوری خودروهای چری در ایران لوگوی آن به دلیل شرایط تحریم از روی این خودروها برداشته شده و مدیران خودرو آن را با لوگوی MVM جایگزین نموده است و به نظر می رسد این خودروساز چینی ترجیح داده همچنان از معافیت های مالیاتی و شرایط فراوری و بازار ایران به صورت چراغ خاموش استفاده کند اما در ظاهر ماجرا همکاری خود را با ایران تمام شده، نشان بدهد.

فروش قسطی خودروهای چینی با سود 30 درصد!

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در حال حاضر مدیران خودرو شش مدل خودروی MVM و سه مدل خودروی تیگو و آریزو را برای فروش اقساطی گذاشته که البته شرایط آن در نوع خود جالب است. زمان تحویل این خودروها بعد از 30 روز کاری قید شده است و بین 60 تا 65 درصد قیمت خودرو به صورت تسهیلات پرداخت می گردد.

اقساط پرداخت تسهیلات را 12 تا 60 ماهه در نظر گرفته است اما با وجود آنکه مدیران خودرو در اطلاعیه های قبلی فروش اقساطی سود تسهیلات را 21 درصد دانسته بود محاسبات قیمت تمام شده خودروهای اقساطی این خودروساز نشان می دهد که گاهی سود بعضی محصولات به بالای 30 درصد می رسد.

در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو قید شده که می توانید با حداقل پرداخت 497 میلیون تومان صاحب خودروی MVM X22 شوید یا با پرداخت 562 میلیون تومان مدل X33 همین خودرو را بخرید.

البته نمایندگی های فروش خودروی اقساطی در تهران از بیان سود تسهیلات و شرایط دقیق خرید طفره می فرایند و ذکر جزییات را منوط به پر کردن فرم درخواست خرید اقساطی و شرح بازاریاب های شرکت می دانند.

اما باید به یاد داشت که خرید لیزینگی در ایران سابقه چندان خوشی در ذهن مشتریان به جای نگذاشته است و تجمع مکرر مالباختگان شرکت های لیزینگی بارها حاشیه ساز شده است. شرکت هایی که خودرو را ظرف موعد مقرر تحویل نداده اند و در بهترین حالت پس از استفاده مقطعی از سرمایه مردم آن را به بهانه تامین نشدن خودروی مورد نظر پس داده اند.

گرچه کارشناسان صنعت خودرو توصیه می نمایند که مردم با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی از فهرست شرکت های لیزینگی دارای مجوز مطمئن شوند اما با یک جستجوی ساده می توان فهمید در مقاطعی بعضی همین شرکت های دارای مجوز و از جمله مدیران خودرو هم اعتراضات مشتریان را به دنبال داشته اند.

به همین دلیل است که کارشناسان توصیه می نمایند به دلیل گرفتاری های فراوان خرید لیزینگی خودرو تا حد ممکن از خرید اقساطی خودرو صرف نظر کنید.

آخرین اخبار خودرو را در صفحه خودرو دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 836

به "فروش قسطی خودروهای چینی با سود 30 درصد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش قسطی خودروهای چینی با سود 30 درصد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید