شاهرخی: جرم دزدی از بیت المال با فروختن مواد مخدر تفاوتی ندارد، باید با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید با آنهایی که چنین شرایط تلخی را در قرارداد ویلموتس به وجود آوردند به شدت برخورد گردد.

شاهرخی: جرم دزدی از بیت المال با فروختن مواد مخدر تفاوتی ندارد، باید با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد گردد

همایون شاهرخی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران و اینکه حکم پرداخت 6 میلیون یورو و 449 هزار یورو (170 میلیارد تومان) از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران رسیده است، گفت: 170 میلیارد را چطور می نویسند؟ مسلماً وقتی کار دست کاردان نباشد، مسائل عدیده ای ایجاد می گردد که کوتاه مدت یا بلندمدت است. متأسفانه در خصوص قرارداد ویلموتس زودتر از آن چیزی که انتظار می رفت، چنین شرایطی ایجاد شد و این نتیجه سوء مدیریت افرادی است که فقط به میزها چسبیده اند و اگر هم قرار باشد بروند، به خودشان می گویند که حتی اگر اشتباه هم کنم، کسی با من برخورد نمی کند.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران بسیاری از باشگاه ها بر اثر سوء مدیریت بدهکار هستند و حالا فدراسیون هم در خصوص قرارداد ویلموتس با این شرایط روبرو شده است. وقتی فرد یا مسئولی در فدراسیون می خواهد با یک مربی قرارداد امضا کند، آن فرد نماینده یک ملت در ورزش است و اگر اشتباهی در این زمینه صورت بگیرد، نتیجه اش همین می گردد که می بینید و این پول سنگین بیت المال است که هدر می رود و هیچ کس هم جوابگو نیست.

شاهرخی اعلام کرد: وقتی کنترل دقیق نباشد، این شرایط ایجاد می گردد، اگر هم قرار باشد این مسائل مورد آنالیز قرار بگیرد، در نهایت اتفاقاتی رخ می دهد که همه چیز ماست اقتصادی گردد. پرداخت این رقم سنگین به ویلموتس هدر دادن بیت المال است و جرم دزدی از بیت المال با فروختن مواد مخدر هیچ تفاوتی ندارد. باید با مسببان این اتفاق تلخ برخورد گردد تا هر کسی در یک گوشه چیزی برای خودش برندارد یا در کارش اشتباه نکند تا چنین اتفاقات تلخی برای ورزش و فوتبال ما رخ دهد. متأسفانه ورزش ایران رو به مرگ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 486

به "شاهرخی: جرم دزدی از بیت المال با فروختن مواد مخدر تفاوتی ندارد، باید با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرخی: جرم دزدی از بیت المال با فروختن مواد مخدر تفاوتی ندارد، باید با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید