تور آلمان ارزان: دیدنی های آلمان در سال 2017

به گزارش مجله صادق ویلا، آلمان همواره مقصد جذابی برای گردشگران بوده است اما این جذابیت ها در سال 2017 دوچندان خواهد شد. در این مقاله خبرنگاران به 5 علت متقاعدکننده برای سفر به آلمان در سال 2017 می پردازیم.

تور آلمان ارزان: دیدنی های آلمان در سال 2017

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

آلمان یکی از مراکز پربازدید گردشگران در اروپا است. سال 2017 به علت متقارن شدن چند اتفاق، آلمان را مقصد مجذوب کننده تری برای گردشگران نموده است. با هم به 5 مورد از رویدادهایی که شما را برای بازدید از آلمان در سال 2017 کاملا متقاعد می نماید، می پردازیم.

500 سالگی اصلاحات لوتر (Luther)

بیش از 800 میلیون پروتستان در دنیا خود را وارث اصلاحات لوتر می دانند. از زمان آغاز دهه لوتر در سال 2008، سازمان گردشگری آلمان تصمیم به سرمایه گذاری بر روی گردشگری فرهنگی گرفته است. سال 2017 آلمان میزبان نمایشگاه های هنری، تورهای فرهنگی، نمایش های فرهنگی خواهد بود.

بعلاوه 8 جهت و مکان ویژه مرتبط با تاریخچه لوتر به بیش از 30 زبان میزبان گردشگران خواهند بود. یکی دیگر از برنامه ها، گشتی شامل 70 شهر اروپایی (هر کدام به مدت 36 ساعت) و آشنایی با تاریخچه اصلاحات لوتر در آن مکان ها خواهد بود که از نوامبر 2016 تا می 2017 برگزار خواهد شد.

جشنواره مستند14

در سال 2017 سازمان گردشگری آلمان بار دیگر مراسم جشنواره مستند 14 (documenta14) که یکی از معتبرترین رخدادهای دنیای در حوزه هنر می باشد را در شهر کسل (Kassel) (10 ژوئن تا 7 سپتامبر) برگزار می نماید. این مراسم هر 5 سال یک بار برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی باغات

یکی دیگر از بزرگ ترین رخدادهای سال 2017 برگزاری نمایشگاه بین المللی باغات در شهرهای برلین و مارژان خواهد بود (13 آپریل تا 15 اکتبر). نمایشگاه بین المللی باغات فرصت خوبی برای فرار از شلوغی شهر و بعلاوه آشنایی بیشتر با باغ های آلمان را به جهانگرد ها می دهد.

جاده سلطنتی

قلعه هوهنزولرن (Hohenzollern) یکی از قدیمی ترین قلعه های آلمان، جایگاه اجدادی سلطنتیون پروسی و شاهزادگان هوهنزولرن، آخرین بنا در جاده سلطنتی است که بازدید از آن به وسیله سازمان گردشگری آلمان ممکن شده است. با این بنا تعداد مکان های سلطنتی جاده سلطنتی از جمله قلعه ها، باغ ها، قصر ها و یک دژ به 18 می رسد.

ماجراجویی کنید

برنامه ماجراجویی که با نام بدون مانع (BarrierFree) نیز شناخته می گردد، یکی از برنامه های قابل دسترس برای افراد با مسائل جسمانی، دید یا هرگونه معلولیت دیگر است که در آلمان قابل دسترسی است.

شما می توانید هر گونه برنامه ماجراجویانه مانند اسکی، فرود با طناب، قایقرانی در آب های خروشان یا جت اسکی را بدون هیچ محدودیتی در آلمان تجربه کنید، البته اگر ماجراجو باشید!

منبع: کجارو / theculturalvoyager.com
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1261

به "تور آلمان ارزان: دیدنی های آلمان در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: دیدنی های آلمان در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید