دوره های آموزشی تحول دیجیتالی برگزار می گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، صادق عباسی شاهکوه در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: با انتقال دانشکده پست و مخابرات به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز آموزش مهارتهای تحول دیجیتال در ذیل این پژوهشگاه شکل گرفت.

دوره های آموزشی تحول دیجیتالی برگزار می گردد

وی با بیان اینکه برنامه سال 1400 این مرکز تمرکز بر برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت است، از برگزاری دوره های تخصصی تحول دیجیتال برای کارمندان وزارت ارتباطات اطلاع داد و گفت: این دوره ها برای بخش خصوصی حوزه ICT نیز برگزار می گردد و هدف آن تخصصی تر کردن آموزش در حوزه تحول دیجیتال است.

عباسی شاهکوه ادامه داد: با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای پروژه ای تحت عنوان احتیاجمندی به مهارت های مهم فناوری های آینده تدوین شده است. به این معنی که در آینده نزدیک چه فناوری هایی شکل می گیرد و چه مهارت هایی برای استفاده از این فناوری ها احتیاج است.

وی گفت: فناوری هایی مانند اینترنت اشیا، نسل پنجم ارتباطات (5G)، هوش مصنوعی، برنامه نویسی، بیگ دیتا و دیتا آنالیتیک از جمله فناوری هایی است که احتیاج به مهارت افزایی در آنها لازم است و از این رو این دوره ها را در پژوهشگاه ICT برگزار می کنیم.

رئیس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتالی گفت: مطابق با چارچوب ها و روال ها، این مهارت ها را برای ایجاد تحول دیجیتال در کشور توسعه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 889

به "دوره های آموزشی تحول دیجیتالی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آموزشی تحول دیجیتالی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید