طراحی سایت: برگزاری دوره آموزشی طراحی سایت

به گزارش مجله صادق ویلا، انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات دانشگاه الزهرا (س)، دوره آموزشی طراحی سایت؛ صفر تا صد Front-End را برگزار می نماید.

طراحی سایت: برگزاری دوره آموزشی طراحی سایت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، فرانت اند یا Front End، به بخش قابل مشاهده یک وب سایت یا نرم افزار به وسیله کاربران می گویند. فرانت اند، کدهای غیرقابل فهم برای کاربران را در قالب ظاهری گرافیکی و بصری به آن ها نمایش می دهد تا بتوانند به راحتی از بخش های مختلف سایت استفاده نمایند. در این بخش، فرم های ورودی اطلاعات، صداها، تصاویر، ویدئوها و به صورت کلی هر چیز دیگری که برای کاربر قابل درک باشد، قرار می گیرد.

فرانت اند به دو بخش اصلی طراحی و توسعه رابط کاربری تقسیم می گردد. در بخش طراحی، طراحان با نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، ادوبی ایکس دی، فیگما و… ظاهر سایت را طراحی می نمایند. اما بخش توسعه رابط کاربری مربوط به پیاده سازی ظاهر سایت در قالب کدهای HTML ،CSS و جاوا اسکریپت است. بخش قابل مشاهده سایت برای کاربران در سمت فرانت را سمت کاربر یا Client Side می نامند. بنابراین کدهای نوشته شده در سمت فرانت اند، در مرورگر کاربر پردازش و اجرا می شوند. یعنی کاربر به راحتی به این کدها دسترسی مستقیم دارد و می تواند آن ها را مشاهده کند.

این برنامه با تدریس مهندس امیررضا داعی ـ مدرس رسمی کنسرسیوم جهانی وب (CIW)، از هفتم بهمن الی 21 مرداد 1401 روزهای پنجشنبه، ساعت 8:30 الی 13:30، به صورت آنلاین در پلتفرم اسکای روم برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این برنامه به لینک https://t.me/Alzahra-IT-Association مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1227

به "طراحی سایت: برگزاری دوره آموزشی طراحی سایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: برگزاری دوره آموزشی طراحی سایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید