دوربین گلکسی زد فولد 6 تفاوتی با نسل قبلی ندارد

به گزارش مجله صادق ویلا، علاقه مندان به سامسونگ که انتظار ارتقاء دوربین در گوشی گلکسی زد فولد 6 را دارند، ممکن است ناامید شوند. بر اساس اعلام یکی از افشاگران معروف که با نام کاربری Ice Universe فعالیت دارد، دوربین های گلکسی زد فولد 6 تفاوتی با فولد 5 و فولد 4 ندارند.

دوربین گلکسی زد فولد 6 تفاوتی با نسل قبلی ندارد

طبق این افشاگری، تمام مشخصات دوربین، از جمله دوربین جلو، دوربین عقب، دوربین زیر نمایشگر و اندازه دیافراگم، کاملاً یکسان هستند و هیچ تغییری ننموده اند. این یعنی گلکسی زد فولد 6 از همان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3 برابر، و لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و میدان دید 123 درجه بهره خواهد برد. به احتمال زیاد، لنزهای اصلی و تله فوتو همچنان از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) برخوردار خواهند بود.

لازم به ذکر است سرعت نوآوری سامسونگ در گوشی های تاشوی خود در سال های اخیر کند بوده، در حالی که برندهای چینی مانند ویوو و اوپو به طور مداوم مرزها را جابجا نموده اند. به عنوان مثال می توانیم به گوشی تاشو ویوو ایکس فولد 3 پرو اشاره کنیم که با وجود داشتن باتری 5700 میلی آمپر ساعتی، پیروز شده عنوان سبک ترین گوشی تاشو دنیا را از آن خود کند. ضمناً دوربینهای استفاده شده در این گوشی حرف زیادی برای گفتن دارند.

اما سامسونگ توجه چندانی به نوآوری نشان نمی دهد و گوشی های تاشو این شرکت با ارتقاهای معمول و رایج مانند استفاده از تراشه نو راهی بازار می شوند. البته طبق گزارش ها، سامسونگ میخواهد یک نمایشگر بیرونی عریض تر را ارائه دهد تا در حالت بسته شدن، احساس یک گوشی معمولی را القا کند. گذشته از این، تا به امروز افشاگری ها هیچ تغییر یا ارتقای عمده ای را در این گوشی تاشو نشان نمی دهند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 خرداد 1403 بروزرسانی: 19 خرداد 1403 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1617

به "دوربین گلکسی زد فولد 6 تفاوتی با نسل قبلی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین گلکسی زد فولد 6 تفاوتی با نسل قبلی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید