دلبری از مردان با 12 روش ساده برای خانم های مجرد!

به گزارش مجله صادق ویلا، به عنوان یک خانم مجرد، اگر می خواهید یک مرد را اغوا کنید، شرط اول، داشتن اعتماد به نفس است. سعی کنید علاقه ی او نسبت به خود را با خودتان بودن بدست آورید. دلبری از مردان شبیه یک هنر است و هیچ کس یک شبه یک هنرمند عظیم نمی گردد. در ادامه روش های دلبری کردن را با هم آنالیز خواهیم کرد. با توجه به شرایطی که در آن هستید و شناختی که نسبت به مرد مورد نظرتان دارید می توانید از بعضی روش های گفته شده بهره ببرید.

دلبری از مردان با 12 روش ساده برای خانم های مجرد!

12 روش برای دلبری از مردان

اگر مدت زیادی است که مجرد بوده اید و اکنون احساس می کنید وقت آن رسیده که نیمه گم شده خود را پیدا کنید، در اینجا چند روش ساده در خصوص دلبری از مردان وجود دارد. دلبری کردن راجع به فریب دادن یا تظاهر کردن به چیزی که نیستیم نیست. پیدا کردن مردی که شایسته شما باشد زمان و تجربه زیادی می طلبد و یک شبه رخ نمی دهد. همواره نباید منتظر مردی باشید که خودش وارد زندگی شما گردد و خوشبختتان کند. می توانید با روش های ساده ای که در ادامه به آن ها می پردازیم مردی که از او خوشتان می آید را از آن خود کنید.

1- اعتماد به نفس داشته باشید

شاید گاهی اوقات فکر کنید که اگر خود واقعیتان را برای طرف مقابل رو کنید، گزینه چندان دلچسبی نباشید. اما فایده پنهان شدن پشت یک نقاب چیست؟ بهتر است در ابتدا چهره واقعی خود را نشان دهید تا متوجه شوید برای هم مناسب هستید یا نه. بنابراین با اعتماد به نفس خودتان باشید. به عنوان یک زن اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

مردان جذب اعتماد به نفس می شوند. در حقیقت، برای مردان اعتماد به نفس جذاب تر از زیبایی ظاهری است. سعی کنید در خصوص علایق، اهداف و ایده های خود کمی قاطع باشید. مهم این است که هنگام کوشش برای جلب علاقه یک مرد، احساس اعتماد به نفس و جذابیت کنید. به عبارت دیگر، سعی نکنید چیزی باشید که نیستید. خودتان باشید و علایق و احساسات خود را مقدم بشمارید.

بیشتر بخوانید: چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم؟

2- به لباس پوشیدنتان اهمیت دهید

قبل از این که کسی واقعا شما را بشناسد، از نظر بصری ارزیابیتان می نماید. اگر می خواهید نظر یک مرد را جلب کنید، لباس جذاب و تمیز بپوشید. لباستان باید به گونه ای باشد که در آن احساس راحتی و اعتماد به نفس کنید. برای مثال اگر در لباس های مانند پیراهن یا دامن راحت نیستید، شلواری زیبا بپوشید که در آن احساس راحتی می کنید. اگر نمی دانید چه بپوشد سعی کنید از کسانی که در زمینه مد سر رشته ای دارند یاری بگیرید.

3- سعی کنید آرایشتان طبیعی باشد

هرچه کمتر آرایش کنید بهتر است. امروزه صنعت لوازم آرایش یک صنعت چند میلیارد دلاری در دنیا است که به زنان این پیغام را می دهد که زشت هستید و احتیاج به آرایش دارید. بدتر از آن این است که با آرایش زیاد خودتان را از حالت طبیعی خارج کنید. مطمئن باشید که صورت خودتان به اندازه ای زیبا هست که احتیاج به هیچ لوازم آرایشی ندارید. اما اگر دوست دارید آرایش کنید، سعی کنید حالت طبیعی خود را حفظ کنید.

4- ارتباط چشمی برقرار کنید

یکی از رازهای دلبری از مردان ارتباط چشمی است. هنگام کوشش برای جلب علاقه یک مرد، تماس چشمی از اهمیت زیادی برخوردار است. مردان غالباً براساس نگاه زن و بیان صورت، میزان علاقه او را ارزیابی می نمایند. حفظ ارتباط چشمی می تواند به مرد نشان دهد که شما به او علاقه مندید.

5- روی زبان بدنتان کار کنید

از این که از زبان بدن خود بهره ببرید خجالت نکشید. این مورد می تواند به مرد مورد نظرتان نشان دهد که از نظر فیزیکی نیز به او علاقه دارید. روبه روی او بنشینید و چانه خود را بالا بگیرید. سرتان را زیر نیاندازید. این کار نشانه اعتماد به نفس شماست. همچنین هنگام صحبت با او از تماس های آرام و سبک و بدون منظور نهراسید. هنگام صحبت می توانید بازو یا شانه او را لمس کنید. اما دقت کنید این تماس ها نباید خیلی زیاد باشد.

بیشتر بخوانید: زبان بدن زنان عاشق را با این 12 نشانه تفسیر کنید!

6- خوش و بش کنید

اگر بار اول است که او را می بینید، سعی کنید سر صحبت را با او باز کنید. لازم نیست برای صحبت کردن با او شخصیت خودتان را عوض کنید. خودتان باشید و با او خوب و صمیمی صحبت کنید. حتی اگر دوستانش هم با او همراه هستند، به آن ها نیز احترام بگذارید. برای این که او را تحت تاثیر قرار دهید کمی طنز را نیز چاشنی مکالمه تان کنید.

7- روی صدایتان تمرکز کنید

برخی اوقات مهم نیست که چه می گویید بلکه نحوه بیان آن اهمیت دارد. سعی کنید هنگام صحبت با او روی صدای خود متمرکز شوید. منظور این نیست که با عشوه صحبت کنید یا هر دقیقه به او بگویید که چقدر خوش تیپ و جذاب است؛ اما گاهی کمی تغییر در صدای شما می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. اگر این کار برایتان خیلی سخت است به خود بگویید که بدترین اتفاقی که قرار است بیافتد چیست؟ مطمئن باشید که این کار خیلی ساده تر از چیزی است که فکر می کنید.

8- به او پیغام دهید

دلبری برای مردان تنها با حرف زدن و حرکات ظاهری صورت نمی پذیرد. گاهی پیغام دادن به او نیز باعث بیشتر شدن علاقه اش به شما می گردد. برای پیغام دادن گاهی منظور خود را غیر مستقیم و با ایموجی بیان کنید. بگذارید برای فهمیدن حرف هایتان کمی کوشش کند. مرموز بودن و شوخ طبعی را چاشنی پیغام هایتان کنید. مطمئن باشید که او شیفته شما خواهد شد.

9- برای او سلفی بفرستید

بهترین راه برای فرستادن سلفی، هنگام صبح است. بنابراین به او نشان می دهد که اولین کاری که بعد از بیدار شدن می کنید فکر کردن به اوست. مطمئن باشید این کار شما لبخند به لب او می آورد.

10- رک باشید

سعی کنید هنگامی که با او صحبت می کنید تا حد ممکن رک و مستقیم منظور خود را بیان کنید. آقایان زیاد غیر مستقیم بودن و پیچیدگی صحبت های شما را متوجه نمی شوند. بنابراین تا حد امکان ساده منظور خود را بیان کنید. هر چیزی که از رابطه با او می خواهید را ساده و رک بیان کنید. به او بگویید که چه می خواهید و به چه چیزی احتیاج دارید. باقی مسائل به او بستگی دارد. او احتمالا خشنود خواهد شد که شما در خصوص احتیاجهای خود با او صادق بوده اید.

11- زیاد به او توجه نشان ندهید

زنی که دیوانه مردی باشد و این را به او نشان دهد هرگز به دستش نخواهد آورد. مردان زنانی را که به راحتی عاشق می شوند را جدی نمی گیرند. به همین خاطر مردان فکر می نمایند هر موقع که بخواهند آن ها را به دست خواهند آورد. اگر می خواهید برای مردی دلبری کنید سعی کنید سخت به دست بیایید. سعی کنید تا رابطه تان شکل نگرفته زیاد به او توجه نکنید و احتیاجهای او را در اولویت قرار ندهید. او باید اعتماد، عشق و محبت شما را به دست آورد.

12- راجع به روابط قبلیتان صحبت نکنید

هیچوقت با مردی که به تازگی با او آشنا شده اید از روابط قبلیتان سخن نگویید. با این کار ممکن است شعله علاقه او به خودتان را خاموش کنید. درعوض، درمورد کارهایی صحبت کنید که دو نفری می توانید انجام دهید. اگر نمی دانید چه بگویید، از او درباره چیزهایی که دوست دارد بپرسید. از او درباره سرگرمی ها و وعده های غذایی مورد علاقه سؤال کنید. مطمئن باشید که او چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

جمع بندی

اکنون دیگر به عنوان یک خانم مجرد، می دانید با چه راهکارهایی می توانید برای مردی که از او خوشتان می آید دلبری کنید و توجه و محبت او نسبت به خودتان را جلب کنید. با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید یا شناختی که نسبت به طرف مقابلتان دارید می توانید از یک یا چند روش گفته شده می توانید هوش از سر مردان ببرید.

شما چه تجربیاتی از دلبری برای مردان دارید؟ آیا روش های دیگری برای دلبری کردن می شناسید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و مخاطبان انگیزه در میان بگذارید. همچنین شما می توانید برای شناخت بهتر مردان، با نشانه های مرد هوسباز نیز در انگیزه آشنا شوید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 519

به "دلبری از مردان با 12 روش ساده برای خانم های مجرد!" امتیاز دهید

2 کاربر به "دلبری از مردان با 12 روش ساده برای خانم های مجرد!" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلبری از مردان با 12 روش ساده برای خانم های مجرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید