خبرنگاران فیلم تئاتر خداحافظ راکون پیر اکران اینترنتی می گردد

به گزارش مجله صادق ویلا، تهران- خبرنگاران- فیلم تئاتر خداحافظ راکون پیر از چهارشنبه (هشتم بهمن) در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در قالب طرح نمایش نما اکران می گردد.

خبرنگاران فیلم تئاتر خداحافظ راکون پیر اکران اینترنتی می گردد

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی خبرنگاران از کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، نمایش خداحافظ راکون پیر با اقتباس از کتابی به همین نام اثر کلر ژوبرت از انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فراوری شده است. این نمایش با رویکردی فلسفی به پدیده مرگ اشاره دارد و با زبانی ساده و بیانی ملموس، پدیده هستی شناسی تولد و مرگ را با شخصیت های حیوانات به بچه ها می شناساند.

نمایش خداحافظ راکون پیر داستان هفتمین جوجه طوطی است که دوست ندارد به جهان بیاید. راکون پیر برای او از زیبایی های جهان می گوید تا بالاخره جوجه از پوسته تخم مرغی اش خارج شده و متولد می گردد اما همان طور که روزها می گذرد و جوجه عظیم تر می گردد راکون پیر هم پیر و پیرتر می گردد تا این که یک روز ... .

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی فهیمه میرزاحسینی از فراوریات سال 1391 مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است. بازیگران و بازی دهندگان عروسک در این نمایش سیما، سعیده و سمانه میرزاحسینی هستند و طراحی صحنه و نور و ساخت دکور را علی تابع امام بر عهده داشته است. طراحی و ساخت عروسک را سیما و سمانه میرزاحسینی، طراحی و دوخت لباس را فهیمه میرزاحسینی و طراحی پوستر و بروشور را مونا گودرزی بر عهده داشته اند.

بر اساس این گزارش و به نقل از کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان؛ از دیگر عوامل این نمایش می توان از سعیده میرزاحسینی به اسم آهنگساز، وحیده میرزاحسینی به اسم منشی صحنه، سمانه میرزاحسینی به اسم دستیار کارگردان، حسین محی و محمود صادقی به اسم دستیار صحنه، محمدرضا شاملوفرد اپراتور نور و زهرا شایانفر به اسم روابط عمومی گروه نام برد که در فراوری این نمایش همکاری داشته اند.

گامِ دوم طرح نمایش نما تا انتها امسال روزهای چهارشنبه هر هفته، یک فیلم تئاتر را در پایگاه اینترنتی کانونبرای علاقه مندان قرار می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1075

به "خبرنگاران فیلم تئاتر خداحافظ راکون پیر اکران اینترنتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فیلم تئاتر خداحافظ راکون پیر اکران اینترنتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید