حمایت حق شناس از فعال کردن سینما های قدیمی، با تغییر کاربری مخالفم

به گزارش مجله صادق ویلا، عضو شورای شهر تهران گفت: احیاء سینماهای قدیمی باعث می شود شهروندانی که سنی از آنها گذشته، خاطرات گذشته شان زنده شود.

حمایت حق شناس از فعال کردن سینما های قدیمی، با تغییر کاربری مخالفم

محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با تأکید بر اینکه شورای پنجم تلاش ویژه ای می کند تا سینماها و تماشاخانه های تهران را دوباره فعال کند، گفت: تمرکز ما بر روی بافت قدیمی و مرکزی تهران است که برای این کار از مالکان این فضاها دعوت می کنیم بخاطر حرکتی که در شورای شهر اجرا شده و شاهدیم که فرهنگ سینما در این دوره بیشتر مورد استقبال قرار گرفته برای نوسازی این اماکن با ما همکاری کنند.

او با بیان اینکه با حمایت های شورا و شهرداری سینماها و تماشاخانه های قدیمی تهران دوباره فعال خواهند شد، گفت: فعالیت دوباره این مراکز برای شهروندانی که سنی از آنها گذشته حس و حال خوبی را رقم می زند و آنها را با خاطرات گذشته شان پیوند می زند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به شرایط برخی سینماها که تغییر کاربری داده اند و به مرکز خرید و پوشاک تبدیل شده اند، گفت: من با تغییر کاربری اماکن فرهنگی موافق نیستم و اگر در جایی تغییر کاربری اجرا شده، باید دوباره همان فعالیت سابق در آن جریان یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 106

به "حمایت حق شناس از فعال کردن سینما های قدیمی، با تغییر کاربری مخالفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت حق شناس از فعال کردن سینما های قدیمی، با تغییر کاربری مخالفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید