مجذوب کننده ترین بوتیک هتل ها در هامبورگ

به گزارش مجله صادق ویلا، سیاحت در شهر منحصر به فرد و خیره کننده هامبورگ مستلزم یک اقامتگاه خوب است. با در نظر گرفتن این موضوع ما بعضی از برترین بوتیک هتل­ های این شهر شلوغ بندری را به شما معرفی می کنیم. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

مجذوب کننده ترین بوتیک هتل ها در هامبورگ

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

هتل لوییز سی جاکوب هامبورگ

هتل لوییز سی جاکوب واقع در تپه­ های بالای رودخانه الب، با ویلاها و خانه­ های ناخداها احاطه شده است. 85 اتاق و سوییت هتل به مهمانان فضای خصوصی و لوکسی را در سبک هانزا ارائه می دهد. مجموعه هنری هتل شامل 500 نقاشی اصیل است و قفسه­ های کتابخانه پیچیده آن با کتاب ها پر شده اند. رستوران دو ستاره میشلن جاکوب در داخل هتل تجربه­ غذاهای لذیذی را به شما پیشنهاد می دهد. در تابستان لیم تری تراس یکی از برترین مکان­ شهر برای مزه مزه کردن یک نوشیدنی و تماشای کشتی ­ها است.

رافائل هتل والدرهوس

رافائل هتل والدرهوس در جزیره الب در ویلهلمزبرگ هتلی است به آسایش و پایداری بالا که مسئولان آن معتقدند دست در دست هم امکان پذیر شده است. 82 اتاق و مکان­ های عمومی هتل در فضای صلح­ آمیز جنگل واقع شده اند. چوب پردازش شده ماده غالب در ساختمان هتل و مبلمان است. سقف هتل محل زیست 9000 گیاه خانگی است که برای ارتقاء محیط زیست شهر ایجاد شده است. والدرهوس نه تنها پیشرفته­ ترین فن آوری های سبز را ارائه می­ دهد، بلکه هنر و امکانات مدرن را هم به مهمانان عرضه می نماید.

هتل 25 ساعته هافن سیتی

ناحیه شیک و مدرن هافن سیتی محل یکی از جوان ترین و شیک­ ترین هتل­ های هامبورگ هتل 25 ساعته هافن سیتی است. متناسب با زمینه دریایی محلی که هتل در آن واقع شده است، 170 اتاق هتل به صورت کابین کشتی طراحی شده است. کابین­ ها در 4 میزان هستند و هر کدام با یک طراحی منحصر به فرد از تم های دریایی و داستان های سفرنامه­ های واقعی ملوانان از سفرهایشان به دور جهان الهام گرفته شده ­اند. مهمانان هتل می توانند از دوچرخه رایگان و مینی اجاره­ای برای سیاحت در شهر لذت ببرند.

مای پلیس

هتل های زیادی وجود ندارند که بهتر از مای پلیس در محله شیک و منحصر به فرد استرنشنز شهر را به نمایش بگذارند. هر یک از 18 اتاق­ و آپارتمان­ های هتل بعد از تجزیه هامبورگ به تنهایی طراحی و نام گذاری شد، که نشان دهنده فردیت و تنوع در این کلانشهر شلوغ زیر یک سقف است. سالن راحت و اتاق نشیمن مهمانان را به نوشیدنی­ ها و غذاهای خوشمزه دعوت می­ کند. این در حالی است که کافه­ ها، رستوران­ ها و کافی­ شاپ­ های بیشمار این منطقه پر جنب و جوش، تنها با چند دقیقه پیاده روی در دسترسی هستند.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1072

به "مجذوب کننده ترین بوتیک هتل ها در هامبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین بوتیک هتل ها در هامبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید