جدول لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی؛ رقابت فولاد و تراکتور برای رتبه چهارم

به گزارش مجله صادق ویلا، پرسپولیس و سپاهان با پیروزی مقابل رقبای خود، به رقابت تنگاتنگ در صدر جدول لیگ برتر برای کسب اسم قهرمانی این مسابقات ادامه دادند.

جدول لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی؛ رقابت فولاد و تراکتور برای رتبه چهارم

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال امشب (شنبه) با برگزاری پنج ملاقات از هفته بیست وهفتم مسابقات پیگیری شد.

استقلال با غلبه بر سایپا، 50 امتیازی شد و به لطف شکست گل گهر، صعود خود را به فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد. نارنجی پوشان هم با 23 امتیاز، در صندلی پانزدهم جدول ماندنی شدند و همچنان کار دشواری برای بقا در لیگ برتر پیش رو دارند. امشب بعلاوه شکست شاگردان قلعه نویی مقابل تراکتور باعث سقوط آنها به رده ششم و کاهش شانس صعودشان به لیگ قهرمانان آسیا (در صورت قهرمانی استقلال، سپاهان یا پرسپولیس در جام حذفی) شد. تراکتور هم به رتبه پنجم رسید و رقابت نزدیکی با فولاد برای کسب رتبه چهارم جدول دارد.

در دیگر بازی امشب سپاهان از سد صنعت نفت گذشت و با 56 امتیاز، به رقابت قهرمانی با شاگردان گل محمدی ادامه داد. نفتی ها هم در صندلی دهم جدول باقی ماندند. پرسپولیس هم پیروزی ارزشمندی مقابل آلومینیوم به دست آورد و با دو امتیاز بیشتر از طلایی های اصفهان، همچنان در صدر جدول ایستاده است. مردان علیرضا منصوریان هم تا رده هشتم جدول پایین آمدند. فولاد خوزستان هم با غلبه بر ماشین سازان، 39 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر از تراکتور، به صندلی چهارم جدول صعود کرد.

به این ترتیب تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال راهی فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدند. قهرمان جام حذفی، دیگر تیم راه یافته به این مسابقات است که در صورت قهرمانی یکی از سه تیم نخست جدول، تیم چهارم به معتبرترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در قاره آسیا صعود می نماید. بعلاوه پیروزی یا تساوی ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان در ملاقات روز سه شنبه دو تیم، حکم سقوط ماشین سازی به لیگ دسته اول را امضا خواهد نمود.

نتایج ملاقاتهای امشب هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال به توضیح زیر است:

سایپا صفر - استقلال 2

تراکتور تبریز یک - گل گهر سیرجان صفر

سپاهان اصفهان 4 - صنعت نفت آبادان یک

پرسپولیس 2 - آلومینیوم اراک صفر

فولاد خوزستان یک - ماشین سازی تبریز صفر

جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال به این توضیح است:

برنامه بازی های به جامانده هفته بیست وهفتم رقابت ها در زیر آمده است:

سه شنبه - 22 تیر 1400

مس رفسنجان - پیکان تهران، ساعت 20:30، استادیوم شهدای مس رفسنجان

نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن اصفهان، ساعت 21، استادیوم شهید بهنام محمدی

نساجی مازندران - پدیده مشهد، ساعت 21، استادیوم شهید وطنی قائمشهر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1062

به "جدول لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی؛ رقابت فولاد و تراکتور برای رتبه چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی؛ رقابت فولاد و تراکتور برای رتبه چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید