تردید قاضی آمریکایی برای ابطال 127 هزار رأی در ایالت تگزاس

به گزارش مجله صادق ویلا، یک قاضی فدرال در ایالت تگزاس گفت که جمهوری خواهان باید شواهد قانع کننده ای برای اثبات ادعای خود مبنی بر باطل بودن 127 هزار رأی اخذ شده در یکی از مناطق متمایل به دموکرات ها در این ایالت ارائه کنند.

تردید قاضی آمریکایی برای ابطال 127 هزار رأی در ایالت تگزاس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، اندرو هانن از قضات فدرال ایالت تگزاس روز دوشنبه در خصوص درخواست جمهوری خواهان برای ابطال 127 هزار رأی اخذ شده در منطقه هریس کانتی که گفته می شود متمایل به دموکرات ها است، گفت شاکیان این پرونده کار سختی برای قانع کردن وی دارند و باید شواهد بیشتری برای اثبات ادعاهایشان علیه مسئولان برگزاری انتخابات در هریس کانتی ارائه کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این قاضی فدرال تأکید کرد که شاکیان باید نشان دهند که کریس کالینز مسئول برگزاری انتخابات در منطقه هریس کانتی که به رأی دهندگان اجازه داده است که به صورت سواره (drive-through) در رأی گیری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کنند، برای این کار انگیزه شوم داشته است.

این شکایت روز چهارشنبه از سوی تنی چند از جمهوری خواهان ایالت تگزاس از جمله استیو تاث کننده این ایالت در مجلس کنندگان آمریکا مطرح شد.

روز گذشته دادگاه عالی ایالت تگزاس شکایتی را که از سوی همین افراد علیه مسئولان برگزاری انتخابات در منطقه هریس کانتی مطرح شده بود، رد کرد.

منطقه هریس کانتی در جنوب ایالت تگزاس با 4.7 میلیون نفر (یک ششم جمعیت ایالت) یکی از مناطق تأثیرگذار ایالت تگزاس در انتخبات به شمار می رود.

ایالت تگزاس که دومین ایالت پرجمعیت آمریکاست، به طور سنتی یک ایالت جمهوری خواه محسوب می شود اما برخی نظرسنجی ها حکایت از این دارند که جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری شانس بیشتری برای پیروزی در ایالت تگزاس و در اختیار دریافت 38 رأی الکترال این ایالت دارد؛ اتفاقی که اگر رخ دهد احتمالاً به معنای شکست ترامپ در انتخابات آمریکا خواهد بود.

فرمانداری ایالت تگزاس روز جمعه گفت تا صبح همان روز به وقت محلی بالغ بر 9 میلیون نفر از شهروندان این ایالت به صورت حضوری یا پستی در رأی گیری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که روز سه شنبه سوم نوامبر (13 آبان) برگزار می شود، شرکت کرده اند که این رقم بالاتر از کل آرای اخذ شده در این ایالت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته است .

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 603

به "تردید قاضی آمریکایی برای ابطال 127 هزار رأی در ایالت تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید قاضی آمریکایی برای ابطال 127 هزار رأی در ایالت تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید