برترین های جشنواره وب و موبایل ایران حمایت می شوند

به گزارش مجله صادق ویلا، ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، از برترین های گروه های ویژه حوزه های مختلف تکنولوژی مرتبط با وب و موبایل، حمایت می نماید.

برترین های جشنواره وب و موبایل ایران حمایت می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از برترین های گروه های ویژه حوزه های مختلف تکنولوژی مرتبط با وب و موبایل، حمایت می نماید.

در این رویداد فناورانه که روز های 24 و 25 بهمن ماه برگزار می گردد، گروه های مختلفی از حوزه های اینترنت اشیاء، بلاکچین، فراوری هوشمند (ERP)، خانه هوشمند، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این جشنواره برای انتخاب برترین سایت ها و نرم افزار های موبایل فارسی طراحی شده است و به صورت سالانه برگزار می گردد. جشنواره وب و موبایل ایران با ده ها هزار شرکت نماینده، به عنوان بزرگ ترین عرصه رقابت میان وب سایت ها و نرم افزار های موبایل ایرانی در گروه های مختلف شناخته می گردد و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و صندلی حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

با توجه به اهمیت این جشنواره، ستاد فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام نموده است که از برترین های این دوره حمایت می نماید و انتخاب و داوری استارت آپ ها به صورت مشترک بین جشنواره وب و موبایل ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد فناورانه تا 15 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند که به سایت https://survey.porsline.ir/s/p5sQCx6/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 35

به "برترین های جشنواره وب و موبایل ایران حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین های جشنواره وب و موبایل ایران حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید