باد 15 درخت را در کرج شکست

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرنگاران/البرز رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: از مجموع 800 تابلوی تبلیغاتی سطح شهر، 300 مورد به شهرداری و مابقی به سایر ارگان ها تعلق دارد که شهرداری میخواهد تابلوهای نا ایمن این ارگان ها را جمع آوری کند.

باد 15 درخت را در کرج شکست

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه باران و طوفان شب گذشته خساراتی به فضای سبز شهر وارد نموده است، اظهار کرد: در اثر بارش های دیشب 15 اصله درخت در مناطق مختلف شهر سقوط نموده و جز این خسارات دیگری به فضای سبز شهری وارد نشده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه این سازمان برای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر اضافه نمود: از مجموع 800 تابلوی تبلیغاتی سطح شهر، 300 مورد به شهرداری و مابقی به سایر ارگان ها تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه چند هفته پیش تابلوی تبلیغاتی یکی از ارگان ها در میدان امام حسین (ع) کرج سقوط کرد، اضافه نمود: هر چند این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشت ولی شهرداری در نظر دارد، تابلوهای ناایمن ارگان های شهر را پس از سه مرتبه، جمع آوری کند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود به پیشرفت 90 درصدی پارک شهید ایرانی اشاره نمود و گفت: فاز دوم این پارک به مساحت 10 هکتار و با پیشرفت فیزیکی 90 درصد مراحل آخر عمرانی را طی می نماید.

وی با بیان اینکه در این پروژه درختان چند ساله از گونه های بید، تبریزی و نارون کاشته شده است، گفت: تا به امروز 2700 اصله درخت و بالغ بر 7000 بوته درختچه کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: چمن کاری، کاشت گل های فصلی و دائمی و استقرار سیستم آبیاری قطره ای از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پروژه است.

بضاعتی پور با اشاره به عملیات جانمایی و نصب مبلمان در این پروژه، اضافه نمود: پارک شهید ایرانی با نصب 16 آلاچیق خانوادگی، احداث 16 سکوی نشیمن، دو زمین بازی چند منظوره با وسایل بازی بچه ها و سرویس بهداشتی آماده خدمات رسانی به شهروندان منطقه 5 می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 965

به "باد 15 درخت را در کرج شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باد 15 درخت را در کرج شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید