اپل احتمالا قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس را افزایش می دهد

به گزارش مجله صادق ویلا، بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل در حال آنالیز افزایش قیمت آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس است. در حال حاضر آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس با قیمت پایه 999 و 1099 دلار به فروش می رسند. در این گزارش آمده که شرکت اپل برنامه ای برای تغییر مدل های آیفون 15 و 15 پلاس ندارد.

اپل احتمالا قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس را افزایش می دهد

ظاهرا مدیران اپل بر این باور هستند که در امسال میلادی، می توانند 85 میلیون واحد از گوشی های سری آیفون 15 را راهی بازار نمایند که از این نظر با تفاوتی نسبت به سری 14 روبرو نخواهیم شد. اما ثابت ماندن آمار فروش در کنار افزایش قیمت مدل های پرو به این معناست که عایدی اپل به طور قابل توجهی افزایش پیدا می نماید. مدتی قبل در جریان انتشار آخرین گزارش مالی این شرکت، تیم کوک گفت که کاربران همچنان علاقه زیادی به آیفون ها دارند و به همین دلیل مشکل چندانی با قیمت این گوشی ها ندارند.

طبق شایعات و گزارش های منتشر شده، تمام مدل های سری آیفون 15 با پورت USB-C به دست کاربران می رسند. بعلاوه دیگر خبری از ناچ معروف نخواهد بود و مدل های استاندارد و پلاس هم مانند مدل های پرو نسل قبلی با نمایشگر حفره دار معرفی خواهند شد. اپل برای مدل های پرو آیفون 15 فریم تیتانیومی و چیپست 3 نانومتری A17 را در نظر گرفته است. بعلاوه برای اولین بار، در آیفون 15 پرو مکس یک دوربین پریسکوپی تعبیه شده است.

به لطف تغییرات انجام شده در خطوط فراوری، حاشیه نمایشگر مدل های پرو کمتر از نسل قبلی است. البته به علت همین تغییر، بعضی افشاگران بر این باور هستند که مقدار عرضه مدل های پرو آیفون 15 در ابتدا پایین تر از حد انتظار خواهد بود. البته در گزارش تازه بلومبرگ در خصوص این موضوع آمده که این مشکل در همان چند هفته ابتدایی فراوری رفع می گردد و بنابراین تاثیر معناداری بر مقدار عرضه نخواهد داشت.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1580

به "اپل احتمالا قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس را افزایش می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اپل احتمالا قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس را افزایش می دهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل احتمالا قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید