اپل آیفون تاشو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را آزمایش می نماید

به گزارش مجله صادق ویلا، طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل آزمایش های اولیه بر روی آیفون تاشو را شروع نموده ولی هنوز در خصوص عرضه این گجت تصمیم گیری نشده است. این شرکت فعلا مشغول آنالیز نمایشگرهای تاشو است و مانند دیگر گوشی های تاشو، آیفون تاشو به اپل اجازه می دهد نمایشگر بزرگی را در گجت کوچک تری تعبیه کند.

اپل آیفون تاشو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را آزمایش می نماید

اپل برای این گوشی اندازه های مختلفی را مدنظر قرار داده که از بین آن ها می توانیم به اندازه 6.7 اینچ مشابه نمایشگر آیفون 12 پرو مکس اشاره کنیم. به نظر می رسد اپل می خواهد از لولای مخفی برای گوشی موردنظر استفاده کند. در گزارش بلومبرگ آمده که احتمالا چند سالی با عرضه آیفون تاشو فاصله داریم و شاید این محصول هیچوقت راهی بازار نگردد.

از طرف دیگر، برای سری آیفون 13 هم نباید انتظار تغییرات اساسی در طراحی آن ها را داشته باشیم و مهندسان اپل این مدل ها را عمدتا به عنوان مدل های S سری آیفون 12 در نظر گرفته اند. باید خاطرنشان کنیم در گذشته پسوند S برای مدل هایی استفاده شده که نسبت به نسل قبلی خود فقط به روزرسانی های جزئی دریافت نموده اند.

اگرچه این گوشی ها از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نخواهند داشت، اما از طرف دیگر اپل در حال آزمایش حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای این گوشی ها است. این حسگر قرار است کنار فیس آی دی ارائه گردد که به کاربران اجازه می دهد در کنار تشخیص چهره، از حسگر اثر انگشت هم بهره ببرند.

طی ماه های گذشته گزارش های مختلفی در خصوص حذف پورت شارژ از بعضی آیفون ها منتشر شده که احتمال عملی شدن این تصمیم برای بعضی از مدل های آیفون 13 کماکان وجود دارد. در نهایت در گزارش بلومبرگ آمده که ایرتگ اپل در سال 2021 معرفی می گردد و نسل جدید آیپد پرو با نمایشگر mini-LED و تراشه سریع تر راهی بازار خواهد شد.

  • 5 کار که اپل در سال 2021 باید انجام دهد

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 745

به "اپل آیفون تاشو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل آیفون تاشو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید