اوزیل دوباره هم تیمی رونالدو می گردد؟

به گزارش مجله صادق ویلا، هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال ممکن است دوباره با کریستیانو رونالدو هم تیمی گردد.

اوزیل دوباره هم تیمی رونالدو می گردد؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ تورین گزارش داد؛ مسعوت اوزیل که جدایی اش از آرسنال در ماه ژانویه بسیار محتمل به نظر می رسد، با نمایندگان باشگاه یوونتوس در مورد احتمال انتقالش به جمع راه راه پوشان تورین در ارتباط است.

بر اساس این گزارش، مدیر برنامه های این هافبک آلمانی و مدیران باشگاه یوونتوس به دنبال این هستند تا آرسنال را برای فروش این بازیکن با رقمی پایین تر در ماه ژانویه متقاعد نمایند، این در حالی است که اگر اوزیل تا خاتمه قراردادش در جمع توپچی ها بماند، آرسنال باید چیزی در حدود 10 میلیون یورو به عنوان دستمزد به وی بپردازد.

پیش از این از دو باشگاه فنرباغچه ترکیه و دی سی یونایتد آمریکا به عنوان دو مشتری اصلی اوزیل 32 ساله یاده شده بود، اما در صورتی که او به یوونتوس ملحق گردد، دوباره با کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا هم تیمی خواهد شد، بازیکنی که در رئال مادرید با او همبازی بود.

مسعود اوزیل این فصل نامش در لیست 25 نفره لیگ فزونی آرسنال قرار داده نشده و به نظر می رسد میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی توپچی های لندن اعتقادی به هافبک پیشین تیم های شالکه، وردبرمن و رئال مادرید ندارد.

اوزیل 32 ساله که قرارداد فعلی اش با آرسنال در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد، از ماه مارس (اسفند سال گذشته) حتی یک بازی هم برای آرسنال به میدان نرفته است.

هافبک پیشین تیم ملی آلمان که در سال 2013 از رئال مادرید به آرسنال پیوست، تا به امروز در 254 بازی برای توپچی های لندن به میدان رفته و 44 گل نیز به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 725

به "اوزیل دوباره هم تیمی رونالدو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوزیل دوباره هم تیمی رونالدو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید