الهامی: بازگشت به رده دوم جدول می تواند یک حسن برای ما باشد، از هواداران مان می خواهم احساساتی نشوند

به گزارش مجله صادق ویلا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز از هواداران این تیم خواست احساساتی نشوند و مدعی شد برخی به دنبال به حاشیه بردن سرخپوشان هستند.

الهامی: بازگشت به رده دوم جدول می تواند یک حسن برای ما باشد، از هواداران مان می خواهم احساساتی نشوند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، ساکت الهامی پس از برتری 3 بر یک خانگی تراکتور مقابل سایپا، در نشست خبری این مسابقه گفت: می دانستیم بازی بسیار سخت و پرفشاری خواهیم داشت. برنامه مان این بود که زود به سایپا گل بزنیم، اما متأسفانه خیلی زود گل خوردیم. از اینکه بچه ها خیلی زود برگشتند و توانستیم نتیجه را جبران کنیم، خیلی خوشحالم. موقعیت های بیشتری هم داشتیم، اما متأسفانه بازیکنان مان بی دقتی کردند. نباید از تیم خوب سایپا گذشت. این تیم، تیم باکیفیتی است و بازی هایی که در خارج از خانه انجام داده نشان دهنده این موضوع است. تیم سایپا در بازی های خارج از خانه تیم گردن کلفتی است و در دور برگشت یکی از بهترین تیم ها بوده است.

وی ادامه داد: جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور تشکر کنم که تلاش زیادی کردند تا بتوانیم بازی باکیفیتی را برگزار کنیم. از آقای زنوزی که در این برهه سخت اقتصادی دو تیم را حمایت می کند، تشکر می کنم. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم و دست شان را می بوسم، اما توقع مان این بود که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه نمود: جا دارد از بازیکنان هم تشکر کنم که با جان و دل بازی و سه امتیاز شیرین را برای مردم آذربایجان کسب کردند. اینکه بعد از مدت ها به رده دوم جدول برگشتیم می تواند یک حسن برای تیم ما باشد و امیدواریم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم تا این تیم را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

الهامی در سرانجام شرح داد: ما به حمایت هواداران نیاز داریم و از آنها خواهشی عادلانه دارم که احساساتی نشوند، چون یکی دو نفر هستند که به آنها خوراک می دهند. آنها بازیکنان را از خودشان بدانند و اجازه دهند همان طور که لیاقت فوتبال آذربایجان است، تراکتور جان بگیرد. متأسفانه از همین امروز حاشیه ها جان می گیرد و تلاش می کنند با احساسات بازیکنان بازی کنند. من از هواداران می خواهم حمایت کنند و بدانند که سربازان شان تلاش می کنند تا تراکتور را به جایگاه اصلی اش برسانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 114

به "الهامی: بازگشت به رده دوم جدول می تواند یک حسن برای ما باشد، از هواداران مان می خواهم احساساتی نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: بازگشت به رده دوم جدول می تواند یک حسن برای ما باشد، از هواداران مان می خواهم احساساتی نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید