اقدام عجیب توریست استرالیایی در داخل موزه تاریخی!

به گزارش مجله صادق ویلا، اقدام عجیب توریست استرالیایی در یکی از موزه های تاریخی ایتالیا موجب آسیب به یکی از مجسمه های این موزه شد. این توریست مرد 50 ساله که قصد سلفی دریافت با یکی از مجسمه های موزه را داشت موجب آسیب به این مجسمه 200 ساله شد. این مرد که اقدام به لَم دادن و دراز کشیدن در کنار این مجسمه متعلق به قرن 19 میلادی نموده بود موجب شکسته شدن انگشتان پای آن شد.

اقدام عجیب توریست استرالیایی در داخل موزه تاریخی!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

در تصاویری که توسط دوربین مدار بسته داخل موزه ثبت شده بود این مرد به همراه یک زن را در حال بازدید از این موزه نشان می داد. در یکی از تصاویر او در حالی که در کنار مجسمه دراز کشیده در حال عکس دریافت بود دیده می شد. ظاهرا این اقدام این توریست استرالیایی موجب شکستن یکی از انگشتان پای این مجسمه 3 تنی شد.

این اتفاق در تاریخ 31 جولای و در موزه آنتونیو کانووا رخ داد. هنوز هویت این مرد که بنا به گزارش رشانه های محلی ایتالیا یک توریست استرالیایی بوده معین نشده است. بنا به گزارش CNN پلیس ایتالیا گفت این مرد به همراه یک گروه از توریستان استرالیایی از این موزه بازدید نموده بودند. بنا به گزارش پلیس این حادثه زمانی رخ داد که این مرد برای دریافت سلفی از دوستان خود جدا شد.

احتمال می رود خسارت وارد شده بیشتر از آن چیزی باشد که تا به امروز برآورد شده است. مسئولان موزه احتمال می دهند بر اثر پرش این مرد به قسمت پایه این مجسمه نیز که هنوز آنالیز نشده آسیب وارد شده باشد.

لازم به ذکر است؛ آنتونیو کانووا، مجسمه ساز ایتالیایی در دوره نئوکلاسیک بود که بین سال های 1757 تا 1822 زندگی می کرد

منبع: گردشبان
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 467

به "اقدام عجیب توریست استرالیایی در داخل موزه تاریخی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب توریست استرالیایی در داخل موزه تاریخی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید