آشنایی با شهر آنسی؛ ونیز کوچک در فرانسه! (تور فرانسه ارزان)

به گزارش مجله صادق ویلا، آیا تابحال به فرانسه سفر نموده اید؟ شاید هم به تازگی قصد سفر به فرانسه را پیدا نموده باشید! چقدر با شهر آنسی آشنایی دارید؟ شهر آنسی کجاست و اینکه می گویند ونیزی کوچک در فرانسه است به چه معناست؟ آیا ونیز فرانسه و ونیز آلپ یکی هستند؟ قطعا در مسافرت به کشور فرانسه باید یک زمان مناسب برای سفر به آنسی نیز در نظر بگیرید در غیر این صورت یک مسافرت ناقص و نیمه کاره خواهید داشت. در ادامه به معرفی شهر آنسی در جنوب شرق فرانسه می پردازیم.

آشنایی با شهر آنسی؛ ونیز کوچک در فرانسه! (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

شهر آنسی در فرانسه

شهر آنسی یا Annecy در جنوب شرق فرانسه قرار گرفته است. این شهر در مجاورت یک دریاچه زیبا به همین نام بوده و باتوجه به قله های زیبا و برفی دارای توریستان بسیار زیادی در همه روزهای سال می باشد. آب های زلال دریاچه از میان شهر می گذرد گویی شهر را در میان دریاچه ساخته اند.

این شهر به علت قرار گرفتن در مجاورت آب های انسی و کوه های آلپ به ونیز آلپ نیز معروف است. اینکه چه چیزی در شهر آنسی باعث می شود تا هزاران توریست از سراسر دنیا راهی جنوب شرق فرانسه شوند جاذبه هایی است که در ادامه معرفی می کنیم.

تجربه یک دوچرخه سواری رویایی

دوچرخه سواری یک ورزش و سرگرمی هیجان انگیز است. در بعضی از موارد نیز یک سرگرمی آرامش بخش بوده و می تواند شما را از دنیای پرهیاهوی امروز جدا کند. با این حال دوچرخه سواری در کنار دریاچه رویایی آنسی می تواند یک تجربه باورنکردنی باشد.

شاید تصور کنید آنچه که می بینید خواب و رویاست اما بهتر است از همین الان بدانید که تمام منظره ها شهر آنسی کاملا طبیعی بوده و شما درحالت بیداری آن ها را مشاهده می کنید.

آب تنی و قایق سواری

شاید نتوانید تحمل کنید و بخواهید به دل دریاچه بزنید. قسمت های کم عمق برای آب تنی مناسب هستند اما میانه های آب را باید سوار بر قایق باشید. آب های زلال و شفاف انسی در مجاورت کوهستان های برفی قرار دارند.

شاید تصور کنید صحنه هایی از برترین و مجذوب نماینده ترین برنامه کودک های زمان گذشته را می بینید. درست است! بسیاری از تصاویری که در برنامه کودک ها و کارتن ها دیده اید تصویر نقاشی شده کوه های آلپ و دریاچه مجاور آن بوده است. جالب است بدانید که کوه های آلپ و دریاچه آنسی در واقعیت بسیار زیباتر از تصاویر نقاشی شده هستند.

راکلت، کروسان و شکم گردی در شهر آنسی

هرکجای دنیا که باشید شکم گردی یکی از بخش های هیجان انگیز مسافرت خواهد بود. شهر آنسی نیز با راکلت های خوشمزه پذیرای توریستان است. پیشنهاد می کنیم در مسافرت به جنوب شرق فرانسه حتما این غذای سوئیسی را امتحان کنید.

قطعا به یکی از لذت بخش ترین خاطرات شما از این مسافرت مبدل می شود. راکلت از پنیر آب شده، سیب زمینی، گوشت خشک شده، پیاز معطر و موادی از این قبیل تهیه می شود. ظاهر این غذا نیز در نهایت بسیار هوس انگیز است و اشتهای شما را باز می نماید. اگر می خواهید طعم یک کروسان واقعی را دریابید حتما در شهر آنسی یک کروسان را به همراه قهوه میل کنید.

قدم زدن و پیاده روی

ما ایرانی ها در مسافرت های خود عاشق هیجان و سرگرمیات چالش برانگیز هستیم اما چند روز تخلیه هیجان کافی است تا متوجه شوید که پیاده روی و قدم زدن در بعضی از روزها تا چه میزان می تواند دل چسب و آرامش بخش باشد.

به همین علت پیشنهاد می کنیم بعد از اتمام سرگرمیات و درست زمانی که تصور می کنید هیچ کار هیجان انگیزی باقی نمانده است به امتداد کانال رفته و در نوار ساحلی آن به پیاده روی بپردازید. بعلاوه می توانید از میان کوچه ها گذشته و خانه های رنگارنگی که با جعبه های گل تزیین شده اند را مشاهده کنید.

خرید کردن از غرفه های رنگارنگ در شهر آنسی

در شهر کوچک انسی می توانید غرفه های کوچکی را ببینید که اجناس مختلفی را عرضه می نمایند. بازارهای کوچکی نیز در سراسر شهر دیده می شوند که هرکدام به نوبه خود رونق خوبی دارند اما در این میان غرفه های زیبایی که با سلیقه هرچه تمام تر در امتداد کانال هستند محبوبیت بیشتری دارند. پیشنهاد می کنیم یکی دو ساعتی را سرگرم بازدید از این غرفه ها شوید و اگر هم تمایل داشتید سوغات خود را در اینجا تهیه کنید.

پل عشق و افسانه زیبای آن

در شهر آنسی یک پل زیبا و قدیمی وجود دارد که همیشه به عنوان یکی از سمبل های احساسات رومانتیک گرایانه مورد توجه نقاشان و شعرای قرن بوده است. یک افسانه جالب در مورد این پل وجود دارد به صورتی که بیان می نمایند افرادی که روی این پل همدیگر را بوسیده اند هرگز از هم جدا نمی شوند.

گذشته از اینکه چنین وصفی ممکن است واقعیت داشته باشد یا افسانه است در هر صورت منظره ها بسیار زیبایی که از روی پل قابل رویت هستند توریستان را تشویق می نماید تا حداقل یک بار از پل عشق در شهر آنسی بازدید نمایند.

باغ های رویایی و پیک نیک های خانوادگی

اگر به همراه دوستان یا خانواده راهی انسی شده اید حتما به یکی از باغ های بسیار زیبای این شهر سر بزنید و اگر هم وسایل پیک نیک را با خود به همراه داشتید مهیای یک پیک نیک خانوادگی یا محبت آمیز شوید در غیر این صورت می توانید وسایل مورد نظر و بخصوص یک ناهار گرم و خوشمزه را از غرفه های کنار کانال بخرید.

کاخ جزیره و داستان های پریان

در شهر آنسی یک کاخ زیبا با قدمت فراوان وجود دارد که به نظر می رسد از وسط داستان های تخیلی مربوط به پریان بیرون آمده است. قدمت این کاخ به قرن 12 میلادی می رسد و امروزه به عنوان میزبان یکی از موزه های تاریخی شناخته می شود.

شاید باورکردنی نباشد اما این کاخ یکی از معروف ترین آثار تاریخی فرانسه است که تا به امروز هزاران نفر از توریستان حداقل یک عکس یادگاری از آن برداشته اند. شما نیز این فرصت را از دست ندهید و حتما کنار بنای زیبا و رویایی آن یک عکس یادگاری بگیرید.

کلیساهای بزرگ با معماری گوتیک

اگر علاقه زیادی به معماری داشته باشید قطعا می دانید که معماری گوتیک یکی از مهمترین و باارزش ترین معماری های شناخته شده در سطح دنیا است. کلیساهای مختلفی نیز در شهر آنسی وجود دارد که با الهام از معماری گوتیک ساخته شده و همچنان ارزش هنری و تاریخی بالایی دارند. اغلب این کلیساها به قرون وسطی باز می شود.

سواحل زیبا و دل پذیر در شهر آنسی

اکنون وقت آن رسیده تا برترین و محبوب ترین جاذبه شهر آنسی را به شما معرفی کنیم و آن سواحل زیبای این شهر هستند. تمام توریستان حداقل ساعاتی از روز را برای دریافت یک انرژی مضاعف در ساحل می گذرانند. سواحل دریاچه در مجاور کوه های آلپ می تواند حال و هوای شما را به شدت تغییر دهد. در مسافرت به ونیز فرانسه که با عنوان ونیز آلپ نیز شناخته می شود از سرگرمیات فوق که اغلب هزینه ای نیز در برندارند غافل نشوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1437

به "آشنایی با شهر آنسی؛ ونیز کوچک در فرانسه! (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهر آنسی؛ ونیز کوچک در فرانسه! (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید