آخرین شرایط پروازها پس از گرد و خاک امروز

به گزارش مجله صادق ویلا، تهران (پانا) - سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت در پی گرد و خاک ایجاد شده امروز در آسمان کشور، پروازی لغو نشده چرا که دید کافی وجود دارد اما مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه، حتما از آخرین شرایط پروازشان مطمئن شوند.

آخرین شرایط پروازها پس از گرد و خاک امروز

به گزارش ایسنا، حسن خوشخو، سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهارکرد: در پی گرد و خاک ایجاد شده در آسمان ایران، دید برای پروازهای داخلی و خارجی کمتر شد اما تاثیری در لغو این پروازها نداشت، چرا که با وجود این شرایط، همچنان دید بیش از دو تا سه کیلومتر است.

وی اضافه نمود: گر چه تصمیم گیری در این زمینه برای هر یک از شرکت های هواپیمایی بر اساس پروتکل های خودشان فرق دارد و از نظر ایمنی پرواز و مسافر دید کافی برای نشست و برخاست هواپیما وجود دارد و به نظر نمی رسد مسئله ای در این زمینه به وجود بیاید.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی گرد و غبار تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت و اوج آن امروز خواهد بود، ادامه داد: غلظت گرد و خاک بر اساس گزارش های موجود در ساعات اولیه امروز بیشتر بود اما در حال حاضر شرایط بهتر شده و پیش بینی می گردد در ساعات و روزهای پیش رو غلظت کمتر گردد.

خوشخو گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی و اینکه ممکن است اتفاق خاصی در این زمینه رخ دهد و دید برای پروازها مناسب نباشد، به همه مسافران توصیه می کنیم قبل از عزیمت به فرودگاه حتما از شرایط پرواز خود مطمئن شوند و با فرودگاه یا شرکت هواپیمایی مورد نظر تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1381

به "آخرین شرایط پروازها پس از گرد و خاک امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پروازها پس از گرد و خاک امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید