آخرین تلاش رئیس اسبق فدراسیون کشتی برای بازگشت بنا

به گزارش مجله صادق ویلا، به گزارش خبرنگاران، پس از استعفای پیامکی محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، فدراسیون کشتی واکنش بسیار خنثی و متفاوتی به این اتفاق نشان داد و تصمیم نهایی برای ماندن و رفتن را به شخص آقای خاص واگذار کرد.

آخرین تلاش رئیس اسبق فدراسیون کشتی برای بازگشت بنا

در این میان تنها فردی که تمام و کمال پای بازگشت محمد بنا ایستاد، کسی نبود جز محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی که سالها پیش توانسته بود محمد بنا را وارد حیطه مربیگری تیم ملی کشتی ایران کند. به همین دلیل رئیس اسبق که حالا به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه کشتی محسوب می شود دوباره وارد گود شده تا بحث استعفای محمد بنا را در نشست امروز به انتها مطلوبی منتهی کند.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی امروز یکشنبه طبق برنامه ماهیانه خود تشکیل جلسه خواهند داد تا موضوعات مختلفی در خصوص این رشته را مورد نقد و بررسی قرار دهند. یکی از همین موارد نیز بحث بررسی استعفای محمد بنا به تیم ملی است که شاید آخرین تلاش برای بازگشت دوباره آقای خاص به عرصه کشتی تلقی می شود.

در این میان باید به واکنش علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم اشاره کرد که صراحتا همه چیز را به تصمیم شخصی محمد بنا واگذار کرده و او را یکی از مسئولیت پذیرترین چهره های کشتی خوانده است. رئیس فدراسیون روز گذشته در یک گفتگوی تلویزیونی با اشاره به استعفای پیامکی محمد بنا نیز گفت: در این مدت اصلا صحبتی نکرده بودم چون از این پیامک ها زیاد برایم می آید، اما دیدم فضای مجازی شلوغ شد و گفتند محمد بنا در یک گروه مجازی استعفا داده است. البته من این پیامک را استعفا تلقی نمی کنم. وقتی محمد بنا دلخور است، اگر به من نگوید به چه کسی بگوید، ولی نمی دانم این موضوع چطور رسانه ای شد. بازگشت او پادرمیانی نمی خواهد چون فدراسیون کشتی، خانه بناست.

رئیس فدراسیون کشتی استعفای محمد بنا را صراحتا به خستگی او مربوط دانست و معتقد است او حدود هشت ماه زحمت کشید و تیم یازدهم جهان را چهارم جهان کرد، اما بعد به دلیل کرونا همه چیز به یکباره تعطیل شد.

علیرضا دبیر خطاب به برخی از اهالی کشتی که بدنبال دلیل این اقدام محمد بنا هستند اعلام کرد: بحث پادرمیانی برای بازگشت محمد بنا مطرح نیست و او هر گاه صلاح دانست ما هم در خدمت او هستیم، اما اینکه او خسته شده و یا موضوع دیگری در استعفایش دخیل است باید خودتان او را پیدا کنید و از خودش بپرسید

آنچه مسلم است نشست امروز هیات رئیس فدراسیون کشتی آخرین تلاش برخی از اهالی کشتی برای حفظ محمد بنا در تیم ملی خواهد بود. تلاشی که محمدرضا طالقانی به عنوان مرد سرد و گرم چشیده کشتی در راس آن قرار گرفته است و عزم خود را برای ماندن محمد بنا جزم کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 525

به "آخرین تلاش رئیس اسبق فدراسیون کشتی برای بازگشت بنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تلاش رئیس اسبق فدراسیون کشتی برای بازگشت بنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید