گشت و گذار 36 ساعته در هامبورگ آلمان

به گزارش مجله صادق ویلا، دومین شهر شگفت­ انگیز آلمان، یک شهر ساحلی پر از عجایب معماری، رستوران­ ها و جذابیت­ های فرهنگی همانند سالن نو و چشم ­نواز کنسرت است.

گشت و گذار 36 ساعته در هامبورگ آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

زمانی که آنگولا مرکز در ماه جولای رهبران بین­ المللی را برای کنفرانس جی 20 به زادگاهش دعوت کرد، نظر دنیا را بشدت به دومین شهر آلمان جلب کرد، به شهر سالن زیبای البفیل­ هارمونی. همانگونه که مشاهده شد، کیفیت زندگی رشک­ برانگیز آنان بدلیل عدم همراهی رؤسای جمهور و نخست وزیران میزبان با بسیاری از مردم محلی در شهری که از نظر بین­ المللی شناخته شده نیست، دچار اختلال شد. همان­طور که بزرگ­ترین بندر و دروازه سنتی آلمان رو به دنیا، هامبورگ، همیشه نگاه رو به بیرون مرزها داشته است اما به مقدار کافی مالکیت خود را برای حفظ صحنه­ های فوق­ العاده و پیروز اسرار فرهنگی­ اش نگه داشته است. هامبورگ ممکن است هنوز از رادار استفاده نکند، اما این همان چیزی است که آن را به یک صفحه نانوشته و یک جواهر شگفت ­انگیز تبدیل می نماید که منتظر کشف شدن است. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

در ادامه مطلب 36 ساعت در هامبورگ آلمان می خوانیم:

شنبه

  • 9 صبح، ساحل درپاچه

زمانی که گردشگران در حال کشف دریاچه آلستر در یک سفر دریایی که از جانگفرنستیگ شروع می گردد، هستند، اهالی هامبورگ از ساحل دریاچه بعنوان یک جهت ورزشی فوق العاده تماشای برای دویدن، پیاده­ روی یا دوچرخه سواری در پارک­ ها و محله­ های سرسبز منحصر به فرد آن استفاده می­ نمایند. دریاچه از دو بخش تشکیل شده است؛ بیننالستر کوچکتر و اسنالستر وسیع بزرگتر (به معنای، آلستر داخلی و خارجی) و یک پارک مرکزی آبی است که یک محدوده آرام را برای استراحت فراهم می نماید و به­ وسیله یک شهر شلوغ احاطه شده است. یک دوچرخه در جانگفرنستیگ بگیرید (5 یورو، مجانی برای 30 دقیقه اول) و از بعضی از زیباترین پل­ های هامبورگ تماشا کنید. یک توقف استراحت در کافه آلسترپرل در ساحل شمالی دریاچه برای تماشا چشم انداز بسیار زیبای خط افق شهر داشته باشید. سوغات آلمان

  • 11 صبح، اکپرسیونسسم آجری

به سمت جنوب از دو منطقه که در سال­های اخیر به فهرست میراث دنیای یونسکو اضافه شده­ اند قدم بزنید. کونترهاسویرتل یا بخش اداری، دارای برترین نمونه از سبک معماری قرن بیست و یکمی هامبورگ است که ما آن را بعنوان اکپرسیونسسم آجری می­ شناسیم : ساختمان­ های آجری قرمزرنگ با نمای زیبا. مشهورترین آنها در سبک فلتیرن، شیلیاس است. در همان نزدیکی در منطقه اسپایکرستاد محوطه انبار قدیمی، یک ردیف از ساختمان­ های قرمز آجری نئوگاتیک سراسر کانال در بسیاری جهات قرار دارند، که پیشینیان بندر بزرگی هستند که در ساحل جنوبی الب بوجود آمده­ است. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما تهران مونیخ

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد آلمان به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1069

به "گشت و گذار 36 ساعته در هامبورگ آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار 36 ساعته در هامبورگ آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید