کرانچار: باید مراقب باشیم، فوتبال قابل پیش بینی نیست

به گزارش مجله صادق ویلا، سرمربی دینامو زاگرب کرواسی در آستانه بازی برگشت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر دینامو تفلیس گرجستان گفت: باید مراقب باشیم، زیرا فوتبال قابل پیش بینی نیست.

کرانچار: باید مراقب باشیم، فوتبال قابل پیش بینی نیست

به گزارش خبرنگاران، تیم دینامو زاگرب کرواسی که علی کریمی، هافبک ایرانی را در اختیار دارد امشب (سه شنبه) در گرجستان بازی برگشت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم دینامو تفلیس را برگزار می نماید. آنها در بازی رفت که در زاگرب برگزار گردید با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیده بودند.

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم دینامو زاگرب کرواسی در نشست خبری پیش از بازی برابر دینامو تلفیس گرجستان گفت: هنوز نمی توانم بگویم چه نوع بازی برابر حریف انجام می دهیم، زیرا چند ایده مختلف دارم و امیدوارم بتوانیم با پیاده سازی هر کدام از آنها به نتیجه لازم دست یابیم.

وی در ادامه تأکید کرد: ما برای انجام بهترین بازی به گرجستان آمده ایم و شاید نتیجه بازی رفت اطمینان لازم برای صعود را بدهد، اما معتقدم حضور بسیار زیاد طرفداران دینامو تلفیس در استادیوم می تواند انگیزه کافی را به آنها بدهد.

کرانچار سپس با اشاره به اینکه دینامو تلفیس با تمام توان خود بازی می نماید، گفت: بازی سنگینی در انتظار ماست. دینامو تفلیس دست به هر کاری می زند تا نتیجه لازم را برای صعود به دست آورد. دینامو زاگرب نتیجه خوبی در بازی رفت کسب کرد و معتقدم می توانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.

سرمربی یاران علی کریمی در سرانجام این نشست خبری گفت: تجربه به من آموخته که باید مراقب تیمی چون دینامو تفلیس باشیم، زیرا فوتبال قابل پیش بینی نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 118

به "کرانچار: باید مراقب باشیم، فوتبال قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: باید مراقب باشیم، فوتبال قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید