تور چین: چین: 75 درصد مردم را واکسینه کردیم

به گزارش مجله صادق ویلا، رئیس کمیسیون بهداشت ملی چین امروز یکشنبه اعلام نمود که بیش از 75 درصد از مردم این کشور به صورت کامل در برابر بیماری کووید واکسینه شده اند.

تور چین: چین: 75 درصد مردم را واکسینه کردیم

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز امروز به نقل از می فنگ نوشت که تا دیروز (1 آبان) 75.6 درصد از چینی ها به صورت کامل واکسینه شده اند.

به گفته می، از میان یک میلیارد و 412 میلیون واجد شرایط، یک میلیارد و 68 میلیون نفر تمامی دز های لازم را دریافت نموده اند.

داده های رسمی نشان می دهد که تا دیروز 2 میلیارد و 245 میلیون دز تزریق شده است.

به نوشته رویترز، چین به بزرگسالانی که دستکم 6 ماه از آخرین تزریقشان گذشته باشد، دز یادآور تزریق می نماید. اولویت با کارکنان ضروری، سالمندان و افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف است. پادتن های ناشی از تزریق واکسن های سینوواک و سینوفارم ظرف چند ماه کاهش می یابند.

کارشناسان چینی ضمن اعلام اینکه این کشور قصد تزریق مداوم دز های یادآور را ندارد ابراز امیدواری کردند که واکسن های بهتر و رویه واکسیناسیون مناسب تر در آینده به مصونیت قطعی مردم بیانجامد.

چین در بسیاری از منطقه ها ویروس کرونا را تا حد زیادی مهار نموده است و شیوع محلی این ویروس در مقایسه با دیگر کشور ها ناچیز است.

با این حال می هشدار داد که خطر توسعه شیوع اخیر ویروس کرونا که 100 نفر را در 11 شهرستان بیمار ساخته وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1206

به "تور چین: چین: 75 درصد مردم را واکسینه کردیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور چین: چین: 75 درصد مردم را واکسینه کردیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: چین: 75 درصد مردم را واکسینه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید