پیشرفت 45 درصدی ساخت مجموعه ورزشی مظاهری

به گزارش مجله صادق ویلا، مجموعه ورزشی مظاهری که با هدف تامین سرانه ورزشی در ناحیه یک منطقه 15 این روزها با پیشرفت 45 درصدی در حال ساخت است.

پیشرفت 45 درصدی ساخت مجموعه ورزشی مظاهری

خبرنگاران- سارا جعفرزاده: ناحیه یک شهرداری منطقه 15 به دلیل وجود بافت فرسوده و تراکم جمعیت بالا، با کمبود سرانه های خدماتی و ورزشی روبه رو است و به دلیل بافت قدیمی و کمبود زمین و فضای خالی در این ناحیه اماکن ورزشی جدیدی در طول چند سال اخیر ساخته نشده است. برای این منظور، اعلام پیشرفت 45 درصدی ساخت مجموعه ورزشی مظاهری برای جوانان و نوجوانان این محله خبر خوشایند است که می توانند در فصل تابستان اوقات فراغت خود را در این مجموعه ورزشی بگذرانند.

وحید رضا محمدی شهردار منطقه 15 در این باره می گوید: مجموعه ورزشی مظاهری در زمینی به مساحت هزار و 200 متر مربع در ضلع غربی بوستان گلستان در محله مظاهری در حال ساخت است. به گفته وی، در حال حاضر در این مجموعه سوله ورزش های توپی با زیر بنای 882 متر مربع و یک ساختمان با زیر بنای 756 متر مربع در 3 طبقه با سازه فلزی و امکاناتی از جمله سالن ورزشی، موتورخانه، سرویس بهداشتی و بخش اداری در حال ساخت است.

محمدی ادامه می دهد: به زودی کار پوشش سقف سوله و ادامه سفت کاری بخش اداری آغاز می شود و طبق برنامه پیشرفت فیزیکی پروژه اسفند ماه امسال به پایان می رسد.

پیش بینی می شود ساخت این مجموعه سال آینده به پایان برسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 125

به "پیشرفت 45 درصدی ساخت مجموعه ورزشی مظاهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 45 درصدی ساخت مجموعه ورزشی مظاهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید