هشدار یک پرسپولیسی درباره مثلث خطرناک استقلال، حواشی نقش دنیا را عظیم نموده اند

به گزارش مجله صادق ویلا، اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد استقلال دارای یک مثلث خطرناک است و بازیکنان سرخپوش باید این مثلث را مهار نمایند تا پیروز میدان شوند.

هشدار یک پرسپولیسی درباره مثلث خطرناک استقلال، حواشی نقش دنیا را عظیم نموده اند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اسماعیل حلالی درباره دربی پایتخت گفت: گرچه شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال در جدول بهتر و شانس استقلال برای قهرمانی کمتر است ولی بازی دربی همواره حساسیت خاص خودش را دارد و بازیکنان برای این ملاقات تحت فشار هستند.

وی اضافه نمود : فکر می کنم تیمی در این ملاقات پیروز است که در طول هفته قبل از بازی، آرامش نسبی را به همراه تمرکز داشته باشد تا در میدان عملکرد مطلوبی داشته باشد.

هافبک اسبق سرخپوشان به بازیکنان خطرناک آبی پوشان اشاره نمود خاطر نشان کرد: استقلال یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ است و بازیکنان خوبی دارد ولی مهدی قایدی خطرناک ترین بازیکن این تیم است و او کنار ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی مثلث خطرناکی را تشکیل داده اند. بنابراین پرسپولسی ها باید ارتباط بازیکنان این مثلث را از بین ببرند.

حلالی در مورد حواشی ملاقات سپاهان و پرسپولیس نیز گفت: به نظر من حواشی بعد از این بازی را عظیم کردند چون درگیری فیزیکی در کار نبوده و فقط درگیری لفظی اتفاق افتاده که آن هم سریع تمام شده است. فوتبال همین است و این اتفاقات را دارد.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 983

به "هشدار یک پرسپولیسی درباره مثلث خطرناک استقلال، حواشی نقش دنیا را عظیم نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار یک پرسپولیسی درباره مثلث خطرناک استقلال، حواشی نقش دنیا را عظیم نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید