ملکی: مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی در سطح بسیار خوبی برگزار گردید، سال آینده برنامه فشرده ای در تمام رده ها خواهیم داشت

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیر تیم های ملی ووشو گفت: مسابقات قهرمانی کشور در سطح بسیار خوبی برگزار گردید و شاهد رقابت های جذابی میان آینده سازان ووشو ایران بودیم.

ملکی: مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی در سطح بسیار خوبی برگزار گردید، سال آینده برنامه فشرده ای در تمام رده ها خواهیم داشت

مجید ملکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور رده های سنی گفت: مسابقات در استان کردستان و به میزبانی خوب هیئت ووشو این استان برگزار گردید که جا دارد به خاطر آن از مسئولان استان هیئت ووشو این استان تشکر کنم. مسابقات قهرمانی کشور در سطح بسیار خوبی برگزار گردید و شاهد رقابت های جذابی میان آینده سازان ووشو ایران بودیم. رقابت های ساندا در 2 روز برگزار و در حال حاضر نیز رقابت های تالو به مدت سه روز برگزار خواهد شد تا در انتها چهره های برتر این مسابقات شناسایی و به اردوهای ملی دعوت شوند.

وی توضیح داد: در بخش ساندا نفرات اول، دوم و سوم مشترک به اردوی تیم ملی دعوت شدند، اما در تالو قرار است تنها نفرات اول و دوم را به خاطر تعداد بالای ورزشکاران این رشته به اردو دعوت کنیم. پیش بینی می کنم نزدیک به 60 تالوکار و 34 سانداکار به اردوی تیم های رده های سنی دعوت شوند. مسابقات قهرمانی کشور جهت شناسایی نفرات برتر برای حضور در مسابقات جهانی مراکش برگزار گردید و قرار است اردوهای تیم ملی از اوایل تیرماه سال آینده برگزار و تیم ملی اواخر مهرماه به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

مدیر تیم های ملی ووشو در مورد برنامه های آینده تیم ملی مطرح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان سال آینده در هند برگزار می گردد و اردوهای تیم ملی اواخر تیرماه برگزار شروع خواهد شد و تیم ملی اوایل آبان ماه به این مسابقات اعزام می گردد. فاصله بین اعزام تیم جوانان به مسابقات جهانی مراکش و بزرگسالان به مسابقات قهرمانی آسیا هند 5 روز است و اردوهای این دو تیم فشرده برگزار خواهد شد.

ملکی در انتها گفت: در کنار این رقابت ها، مسابقات جام جهانی نیز سال آینده در استرالیا برگزار خواهد شد و همین موضوع باعث خواهد شد اردوهای فشرده ای داشته باشیم، اما کوشش می کنیم مانند سالیان گذشته مسائل را مدیریت و اردوهای خوبی را برگزار کنیم تا تیم های ملی با بهترین شرایط به مسابقات اعزام شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 82

به "ملکی: مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی در سطح بسیار خوبی برگزار گردید، سال آینده برنامه فشرده ای در تمام رده ها خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکی: مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی در سطح بسیار خوبی برگزار گردید، سال آینده برنامه فشرده ای در تمام رده ها خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید