مقاله: موزه زیر آبی کانکون مکزیک

به گزارش مجله صادق ویلا، مدیریت موزه با همکاری جیسون دی کایرس تیلور، هنرمند بریتانیایی، ایده غوطه ورد کردن مجسمه ها برای ایجاد یک صخره مصنوعی را در نظر گرفت. این مجسمه ها خانه ای مناسب برای مرجان ها و همچنین محیطی محافظت شده برای ماهی ها و سایر حیوانات دریایی ایجاد می­کنند و به مرور زمان یک نمایشگاه زنده بوجود می­آورند.

مقاله: موزه زیر آبی کانکون مکزیک

به طرزی باورنکردنی، طی پنج سال اول جریان حیات در این موزه به راه افتاد. سفره ماهی­ها، لاک پشت­ها، مارماهی­ها، ماهی باراکودا و ماهی های گرمسیری رنگارنگ در این موزه زندگی می­کنند. حتی عروس دریایی ها، که سالها در منطقه دیده نمی­شدند، دوباره در حال تغذیه در اطراف مجسمه ها دیده شده اند.

غواصان قادر به کشف صخره Manchones هستند (که اخیراً در یک نظرسنجی به عنوان 50 نقطه برتر غواصی در سراسر جهان ثبت شده است). با این وجود، با توجه به اندازه و کم عمق بودن، فقط با غواصی می توان به Nizuc دسترسی پیدا کرد.

اما اگر می­خواهید خیس نشوید چه باید کرد؟ هر دو منطقه را می­توان به راحتی از درون یک قایق با کف شیشه ای مشاهده کرد، زیرا هر روز تورهای مختلفی برای بازدید از این موزه ها وجود دارد. مرکز بازدید کنندگان MUSA نمونه های بسیاری از مجسمه ها به همراه فیلم ها و تصاویر موزه دارند تا بتوانید زیبایی نمایشگاه را از خشکی مشاهده کنید.

منبع مقاله: موزه زیر آبی کانکون مکزیک

انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1217

به "مقاله: موزه زیر آبی کانکون مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: موزه زیر آبی کانکون مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید