مراسم رونمایی از گوگل پیکسل 5 (پخش زنده تمام شد)

به گزارش مجله صادق ویلا، پاییز فصل معرفی محصولات جدید دنیای تکنولوژی است، از جمله گوشی گوگل پیکسل 5 که امروز در مراسمی مجازی به نام Google Luanch Night In رونمایی می شود. اگر دوست دارید این مراسم را تماشا کنید ما طبق معمول در خبرنگاران مگ رأس ساعت 21:30 امشب چهارشنبه 9 مهر با پخش زنده مراسم رونمایی از گوگل پیکسل 5 همراه شما خواهیم بود.

مراسم رونمایی از گوگل پیکسل 5 (پخش زنده تمام شد)

البته در مراسم رونمایی پیکسل 5 فقط هم به پرچمدار جدید گوگل اختصاص ندارد و طبق اعلام این شرکت امشب محصولات دیگری از جمله گوشی میان رده پیکسل 4A نسخه 5G، یک کروم کست جدید و اسپیکر هوشمند جدید سری Nest هم معرفی می شوند.

حتی بدون اعلام گوگل هم کمابیش مطمئن بودیم امشب با چه محصولاتی روبرو می شویم چون تا امروز اطلاعات مختلفی در مورد این محصولات به بیرون درز کرده است.

مثلا در مورد پیکسل 5 می دانیم که گوگل در این نسل سیستم رادار را از بالای صفحه نمایش حذف کرده تا قادر باشد تمام نمای روبروی دستگاه را به صفحه نمایش اختصاص دهد. در عوض یک حسگر اثر انگشت فیزیکی به پشت بدنه اضافه شده است که در پیکسل 4 از پرچمدار گوگل کنار گذاشته شده بود.

پیکسل 4A نسخه 5G هم از نظر قدرت سخت افزاری و ترکیب دوربین ها با پرچمدار جدید یکسان است، اما در برخی موارد جزئی مثل ظرفیت باتری، نرخ تازه سازی صفحه نمایش یا نسخه گوریلا گلس با پیکسل 5 تفاوت دارد.

اگر کنجکاو هستید که تا امروز در مورد محصولات جدید گوگل چه چیزهای دیگری می دانیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

  • در مراسم معرفی گوگل پیکسل 5 چه محصولاتی معرفی خواهد شد

از قلم نیاندازید ساعت 21:30 امشب چهارشنبه 9 مهر به وقت ایران می توانید همینجا و در همین مطلب مراسم Google Luanch Night In را تماشا کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 542

به "مراسم رونمایی از گوگل پیکسل 5 (پخش زنده تمام شد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم رونمایی از گوگل پیکسل 5 (پخش زنده تمام شد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید