لحظه شکار یک کبوتر به وسیله شاهین

به گزارش مجله صادق ویلا، یک شاهین با هجوم به روی گروهی از کبوتر های یکی از آن ها را شکار کرد.

لحظه شکار یک کبوتر به وسیله شاهین

به گزارش خبرنگاران، ارنست پورتر، عکاس حیات وحش، پیروز شده لحظه شکار یک کبوتر به وسیله شاهین را ثبت کند.

شاهین های لاچین به طور گسترده در آفریقا، آسیا و اروپای جنوب شرقی یافت می شوند. شناسایی یکی از این شکارچیان چابک آسمان اتفاق نادری نیست. با این حال، تماشا این پرندگان روزانه در حال پرواز در شکار چیزی است که بسیاری از دوستداران حیات وحش آرزوی آن را دارند.

ارنست سال ها دنبال این اتفاق بود و مشتاق بود همه آن را در دوربین ثبت کند.

او می گوید یک روز صبح، در حالی که در پارک بین المللی کاگالاگادی در پی فرصت مناسب عکاسی بودیم، خود را به نزدیکی چاله ای رساندیم که کبوتر های محلی در اطراف آن حضور داشتند. پرندگان، به ویژه کبوترها، وابسته به آب هستند و احتیاج به دسترسی به آب دارند. بنابراین، یافتن آن ها در این چشم انداز متروک کار سختی نبود.

ک شاهین! آیا ممکن است این لحظه ای باشد که منتظرش بودم؟ آیا امروز آن روز خواهد بود؟ سه سال طول کشید تا بالاخره این را گرفتم. یک شاهین لاچین با سرعت تمام در حال شکار است و با پیروزیت یک کبوتر را از لنز من بیرون می کشد. لحظه ای که باورم نمی شد. همه چیز خیلی سریع رخ داد.

وقتی برای اولین بار این عکس را دانلود کردم، برای چند ثانیه گیج شدم… سپس آن را دیدم.

صد ها کبوتر کنار چاله آب جمع شده اند. این یک مکانیسم دفاعی برای آن ها است، که جدا کردن و تمرکز روی یک کبوتر را برای شاهین سخت می نماید.

شاهین های لاچین اغلب در حال شکار به صورت گروهی یا گهگاه به تنهایی دیده می شوند. گونه های اصلی هدف آن ها برای شکار پرندگان دیگر هستند و آن ها عمدتاً طعمه پرندگان را در پرواز می گیرند.

کبوتر هدف با کبوتر پشت خود ترکیب می گردد و آن ها را بزرگ تر نشان می دهد و شکل کبوتر را پنهان می نماید. این همان چیزی است که شاهین ها هنگام شکار با آن دست و پنجه نرم می نمایند... این داستان واقعی زندگی و مرگ در کاگالاگادی است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1494

به "لحظه شکار یک کبوتر به وسیله شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه شکار یک کبوتر به وسیله شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید