تور استرالیا ارزان: فیلم پریناز ایزدیار در استرالیا

به گزارش مجله صادق ویلا، خبرنگاران: ویدئویی از پریناز ایزدیار به همراه حسن پورشیرازی در یک جشنواره فیلم در استرالیا منتشر شده است.

تور استرالیا ارزان: فیلم پریناز ایزدیار در استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

پریناز ایزدیار متولد تابستان 1364 در شهر بابل است. پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشهٔ کشورما است. پریناز ایزدیار پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به معروفیت رسید. نخستین کار بازیگر پریناز ایزدیار در فیلم یک مرد، یک شهر است. پریناز ایزدیار در سال 1394 برای بازی در فیلم ابد و یک روز پیروز به دریافت سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارۀ فیلم فجر شد.

پریناز ایزدیار که به اسم داور در جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا حضور پیدا نموده بود، در کنار حسن پورشیرازی برنده جایزه برترین بازیگر مرد عکس یادگاری گرفت.

جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا

آیین اهدای جوایز انار طلایی نهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا، شب گذشته (30 دی ماه) به میزبانی سفارت استرالیا در تهران برگزار و جوایز برندگان طی مراسمی با حضور سفیر استرالیا و هیات داوران اهدا شد. این مراسم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود به علت شرایط ویژه کرونا برگزار گردید.

در ابتدی این مراسم لیندال ساکس سفیر استرالیا در ایران ضمن خیرمقدم به حضار گفت: اگرچه این مراسم به علت محدودیت های ناشی از کرونا به تعویق افتاد اما خوشحالم که امشب توانستیم این مراسم را هرچند با مقیاس کوچک تر برگزار کنیم.

در ادامه مراسم آرمین میلادی مدیر جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا، گفت: سال جاری جشنواره را با 9 ماه تاخیر برگزار کردیم؛ خوشحالم که بالاخره این رخ داد هرچند که به شکوه مراسم قبل نیست اما حضور شما در اینجا باعث گرمی مجلس است و چیزیست که برای ما در درجه اول اهمیت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: می خواهم اشاره کوچکی کنم به این نکته که همانطور که خانم سفیر گفت این جشنواره در نوامبر 2019 برای نهمین سال در شش شهر اصلی استرالیا برگزار گردید. جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا به صورت کاملا مستقل برگزار می گردد و دولت استرالیا یا سفارت استرالیا در تهران هیچ گونه دخالتی در نظم و برگزاری جشنواره ندارند، اما خیلی خوشحالیم که به ما این افتخار را می دهند و این حمایت را انجام می دهند تا ما این جشنواره را برگزار کنیم.

میلادی بیان نمود: سال گذشته ما 11 فیلم قصر شیرین، سرکوب، جاندار، پیرمردها نمی میرند، هزارتو، زعفرانیه 14 تیر، سمفونی نهم، قسم، پیلوت، تهران شهر عشق و سال دوم دانشکده من را در بخش رقابتی جشنواره داشتیم که برندگان امشب از میان آن ها معرفی می شوند.

در ادامه هیات داوران جشنواره متشکل از سیدغلامرضا موسوی (تهیه کننده)، هایده صفی کمک (تدوینگر)، پارسا پیروزفر (بازیگر)، منصور ضابطیان (نویسنده و روزنامه نگار) و پریناز ایزدیار (بازیگر) به وسیله میلادی معرفی شدند و منصور ضابطیان به اسم نماینده، بیانیه هیات داوران را قرائت کرد.

جایزه برترین فیلم به وسیله غلامرضا موسوی به قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی اهدا شد.

وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: sadeghvilla.ir شناسه مطلب: 1120

به "تور استرالیا ارزان: فیلم پریناز ایزدیار در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: فیلم پریناز ایزدیار در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید